Bezoekje gyneacoloog

Hoi allemaal,

Vandaag ook voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest. Alleen een gesprekje gehad. Het zaad van mijn man hoeft voorlopig niet meer getest te worden, omdat dit supergoed was. Ik moet nu op dag 1 van mijn cyclus bellen voor een afspraak op de 10, 11 of 12e dag voor een echo. Daarna gaan ze nog slijm wegnemen en bloed prikken. Ben blij dat het nu allemaal in werking is gezet. Hoop natuurlijk dat ik niet meer hoef te bellen, want dat zou wel helemaal fantastisch zijn!

Simoon, fijn dat het bij jou ook goed is verlopen vandaag. Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig?

Lill, leuk dat je weer terug ben van vakantie. Kunnen we weer gezellig klessebessen. Ben benieuwd naar je kijkopeatie. Lijkt me wel spannend allemaal. Mijn gynaecoloog zei dat ik dat waarschijnlijk pas krijg als wij 2 jaar of langer bezig zijn.

Liefs Claudine

Ha Claudine!!

Valt reuze mee he!! Als je er een paar keer geweest bent, raak er gek genoeg echt aan gewend..

Wij zijn 1 1/2 jaar bezig nu en ze hebben bij mij 2 cyclussen gevolgd en nou al een kijkoperatie.. dat is allemaal heel vlot gegaan.

Ik houd je op de hoogte!!

Liefs Lill.

Hi claudine,
tja zo lang zijn wij nog niet bezig hoor... vanaf jan 2004, maar mijn klachten werden steeds erger..best vervelend, nu is er gelukkig niks te zien bij de gyn... Maar toegegeven..ik ben nou in de 2 e maand dat ik bezig ben met homeopathie en dat gaat ook heerlijk! Afwachten dus maar!
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan