bezoekje verloskundige met heel veel ????

hoi mama's en as mama's

ben vanmorgen naar de verloskundige geweest voor een onderzoek alles was oke maar toen ze een echo ging maken kon ze niet veel zien alleen een paar streepjes en nog geen hartje!!!!
ze heeft toen het ziekenhuis gebeld voor een inwendige echo die vind as woensdag plaats.
zij probeerde me wel gerust te stellen dat alles groeide naar verwachting maar zelf voel ik me hier helemaal niet gerust bij!!!!!!
ik hoop dat alles oke is, nu maar afwachten tot woensdag, 2 hele lange nachten.
als het goed is ben ik nu 7 wkn en 4 dgn zwanger van ons 4de kindje.
hopelijk heb ik woensdag beter nieuws!!!

groetjes esther

Hoi,

Bij mij was er met 7 weken ook nog geen duidelijkheid te geven, moest toen een week wachten en toen was het wel goed, alleen was ik volgens de echo een weekjer minder ver.... vandaar!

Sterkte met wachten,

Grtjs Ro
15 w+ 3 d

Hey Esther,

Heb je een uitwendige echo gekregen? Dan is het namelijk helemaal niet zo gek dat er nog niet veel te zien was. Bij een inwendige echo kunnen ze het veel beter zien en woensdag heb je vast een prachtige echo! Niet te veel zorgen maken hoor.

Groetjes,
Raeven

Hey Esther,

Heb je een uitwendige echo gekregen? Dan is het namelijk helemaal niet zo gek dat er nog niet veel te zien was. Bij een inwendige echo kunnen ze het veel beter zien en woensdag heb je vast een prachtige echo! Niet te veel zorgen maken hoor.

Groetjes,
Raeven

Hey Esther,

Groetjes,
Raeven

Hoi Esther,

Vervelend he, dan verwacht je het hartje te kunnen horen, en dan krijg je dit. Ik zou me idd niet te veel zorgen maken, maar is wel vervelend dat je weer moet wachten.
Laat woensdag maar even weten hoe het is gegaan.

Liefs Noor

Vervelend als je je zo hebt verheugd en er even naar uit hebt gekeken en dat dan de teleurstelling zo groot is!!

Maandag is gelukkig al bijna voorbij!!
Dan de dinsdag alleen nog door zien te komen en dan staat gelukkig woensdag al voor de deur!!

xxx

Terug
Bovenaan