bezoekje VK

Jaa, ze ligt met het hoofdje in het bekken!! eergisteren een paar steekjes gevoeld en toen vroeg ik me af of ze wat lager zou zijn gaan liggen en het zou het zomaar geweest kunnen zijn. verder alles goed.
ze heeft alleen wel heel erg een voorkeursplek, hebben jullie kleintjes dat ook? ze ligt eigenlijk altijd rechts onder mijn ribben met d'r billen en gisterenavond was ze even gaan draaien naar de andere kant, wat niet vaak gebeurt en toen ik eenmaal in bed lag op mijn linkerzij, lag zij dus kennelijk helemaal niet lekker en moest ik me weer omdraaien om ruimte te geven zodat ze weer in de favo plekje kon kruipen. ik kan mij herinneren dat mijn andere twee in de buik alle kanten op gingen.
hoe zit dat toch???

Bij mij ligt ze ook goed ingedaald en gister bij de Vk werd er gezegd dat haar hoofdje nu vastligt.
Rechts ligt haar rug en dan links bij mijn ribben volgens mij haar voeten. Ik voel haar erg bewegen en mijn buik lijkt af en toe wel een drilpudding.
Af en toe krijg ik een vennijdige schop tussen mijn ribben. Ze geven volgens mij idd goed aan wanneer wij anders moeten gaan liggen omdat ze te weinig ruimte hebben.
Het is heel bijzonder allemaal.
Groetjes Peet

wat fijn zeg!!!!
hier nog een beeb met een voorkeurhouding! ik merk het ook met het liggen..als ik op mn rechterzij ga liggen dan krijg ik een hoop protest vanuit mijn buik! moet dus meestal links liggen (is gelukkig ook de meest uithoudbare positie met de BI) ik zie ook de laatste dagen echt een voetje te voorschijn komen net onder mn rechterrib heeel grappig!
mijn 1ste had ook wel een voorkeursligging,die lag ook al vroeg ingedaald..bij hem zag ik altijd zn kontje.

van mijn eerste 2 weet ik het niet meer, maar mijn kleintje heeft nu duidelijk een voorkeurshouding! Ze ligt wel eens aan de andere kant, maar draait toch weer snel met haar ruggetje naar de linkerkant.
Fijn dat jouw kleine nu goed ligt!
x Taraneh

Ja hoor, deze ligt met haar hoofdje naar beneden, haar ruggetje links en de rechterkant gebruikt ze als boksbal. En idd... als ze zich draait, wil ze weer terug want dat vindt ze niets ;-)

Wat fijn dat alles weer goed was bij de vk!!!!
Dit mannetje heeft ook echt een voorkeurshouding. Hoofdje naar beneden, ruggetje lingt rechts en de voeten links bovenin tegen me ribben aan.

Hey hey,

Fijn dat alles goed was.
De kleine man van ons ligt ook al vast in de bekken,ben benieuwd wanneer die komt.
Ik voelde ook duidelijk die steekjes denk indalen.

Hoi hoi,

Onze kleine heeft ook een duidelijke voorkeur, al een week of 6! Ligt met het ruggetje links, voetjes rechts.
Hoofdje was al mooi ingedaald, volgens mij vandaag nog weer een stukje verder!

Heb nml voor t eerst sinds 4 mnd vandaag geen last gehad van maagzuur!! Verder is mijn buik nu net een klein tafeltje aan de bovenkant :D.

Terug
Bovenaan