bezoekje ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Vandaag een bezoekje ziekenhuis gedaan. Had/heb al paar dagen weinig gevoeld in mijn buik. Maandag helemaal niks en sinds gisteren weer wat links, maar rechts niks.
Dus ik toch maar gebeld, ondanks dat ik het wat aanstellerig vond. Maar ze waren direct al heel lief.
Mw voor de zekerheid willen we kijken dus stapt u gelijk maar in de auto.
Daar gekomen werd er direct een echo gemaakt. De hartjes klopten (gelukkig!), maar dame rechts bewoog niet echt, ook niet na een beetje porren. Dus toch maar een hartfilmpje maken. Ze gingen kijken of de hartjes niet te regelmatig klopten. Dus ik werd aan de laptop gelegd, letterlijk aan banden gelegd. Dame links (kwamen we achter) is erg pittig en wilden niet dat we aan haar kant kwamen, dus die meting ging al geweldig. Daarbij kwam het dat ze het tweede hartje niet goed konden vinden. Ging allemaal veel te synchroon (?, spel je dat zo???)
Na ongeveer 20 minuten klooien, hadden we twee afzonderlijke hartkloppingen. Ze hadden toen ook maar besloten dat 10 minuten echt wel genoeg zou zijn ipv een half uur. In totaal toch een uurtje eraan gelegen.
Het hartje van dame rechts deed het volgens de meting toch goed. Waarschijnlijk hebben we nu een heeeeel rustig kind en een hele pittige. En....dame links had besloten weer goed te gaan liggen. Terug bij af. 1 goed, 1 stuit.
Maar eind goed al goed,
Heb volgende week wel een afspraak bij de gyn om het gewoon even te bespreken ook qua harde buiken. (heb ik zodra ik opsta om iets te doen)
zo ff mijn verhaal gedaan
Groetjes Bertine

Wat een dag weer!!! Wel fijn om te weten dat de hartjes wel goed aan het kloppen waren!! Maar ook wel een beetje balen dat ze verschillend liggen......maar wie weet dat kan nog makkelijk veranderen!!!
In ieder geval heel veel succes met alles en doe rustig aan!!!!!

Dikke knuffel voor de nodige bemoediging....

Liefs Hilma

neem bij deze knuffel graag in ontvangst!!
Ik wil niet negatief zijn, maar de stuitligger is tevens ook de rustige. Zij ligt al vanaf het begin al zo en ws te lui om te draaien.
Ach als die andere maar zo blijft liggen, ligt nu al dichter bij de uitgang!!!

Groetjes Liefs Bertine

jeetje dat is even schrikken he, als je de kids niet goed voelt! Gelukkig was alles in orde! de stuit is een beetje vervelend, maar ja..... niks aan te doen.
Geniet er nog lekker van.....
kuzz lau

fijn dat alles toch goed is en je zo snel terecht kon.
als de ene in stuit blijft liggen gaan ze die dan proberen te draaien of doen ze dat niet bij een tweeling?

Gelukkig dat alles goed is en dat je beide hartjes hebt gehoord! Is toch een geruststelling zeg!

Wel fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen in het ziekenhuis door nog een echo te maken. Misschien heeft de baby een wat rustigere periode en wordt ze misschien toch nog weer wat drukker straks. Groeien kost ook voor een baby energie!

Tot hoeveel weken zouden babytjes bij tweelingen nog ruimte genoeg moeten hebben om vanzelf te kunnen draaien?

Hoi hoi,

Nou als ik het goed begrepen heb dan draaien ze geen baby's als het een meerling betreft. En ik dacht dat ze met 30 weken zo ongeveer "vast"lagen.
Maar ik denk dat ik dat wel ga merken

Bedankt voor alle lieve reacties!!!!

liefs Bertine

Terug
Bovenaan