Bezoekje ziekenhuis

Goedemoregn allemaal,

Wij hebben gisteravoind een bezoekje ziekenhuis achter de rug... Ivm het vermoeden van vruchtwaterverlies maandag avond en gisterochtend, moest ik gisteravond langs komen voor een ctg, bloed en urine onderzoek en echo. Met de klein gaat alles goed maar ze nemen geen enkel risico. Al de weeen niet vanzelf beginnen wordt ik vrijdag ingeleid.
Was ff schrikken want ik had zo gehoopt op een normale thuisbevalling maar dat mag nu helaas niet meer.
Vanmiddag om 14.00 uur moeten we weer terug voor dezelfde controles en morgen weer waarschijnlijk.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Groetjes Sabine 38wk5dg

Ik hoop voor je dat het vanzelf begint.
Ik herken wel wat van je verhaal, ik heb zelf afgelopen maandag ook in het zh gelegen ivm vermoedelijk vruchtwater verlies, maar ik had ook nog lichte weeen.
Ben nu weer thuis, maar moet zoiezo in het zh bevallen omdat ik een stuitligging heb..
(Zie verhaal bij melaniedelange waarschijnlijk toch vruchtwaterverlies)
In ieder geval veel succes bij je controles vandaag!

Groetjes Willeke 39 weken

Hallo meiden,

Net weer terug uit het ziekenhuis. Ctg was goed, op de echo was weinig vruchtwater te zien maar nog wel genoeg... gelukkig.

Morgenochtend om 07.30uur moeten we ons melden in het zh. Dan krijg ik nog een Ctg en als ik nog geen weeen heb wordt ik gelijk ingeleid.
Spannend allemaal hoor...

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan