bezorgd...ff m'n ei kwijt!

Hai allemaal,

Zo onbezorgd als dat we op vakantie gingen, zo bezorgd zijn we nu.
Afgelopen woensdag avond op vakantie kreeg ik enorme buikpijn. Tot bijna flauwvallen aan toe. Ik kon niet praten, zweten en misselijk,rillingen...echt niet goed. Maar...na 45min was het over. Toch op Terschelling maar een arts gebeld. Ik had namelijk een kleine bloeding. Dus ik dacht: wat nu? moet ik gecontroleerd worden? (geen idee, ik heb alleen ervaring met een vlekkeloze zwangerschap) De arts vond dat niet nodig. "u heeft gewoon een miskraam mevrouw" Ik zou de volgende dag gebeld worden om te kijken hoe het met me ging. Maar de volgende dag ben ik zelf naar de arts gegaan. Hij had in inloop spreekuur. HIj zei gelijk: wat doet u hier, u zou gebeld worden? Ik heb moeten praten als Brugman, ik wilde een check. Als het mis was...niet leuk, maar ik kan er mee leven. We zitten nog in de hele prille fase, die kan gebeuren...Ik was op vakantie en kon dan pas een week later terecht bij mij eigen vk. Dus een echo gekregen: alles was goed! (ik boos op die arts, die zei: u heeft gewoon een miskraam...eikel! (sorry)) Dus donderdag alles weer goed en wel. Maar toen werd het vrijdag. Ik voelde opeens vloeien, niet veel, maar wel meer dan woensdag. De vk daar gebeld. Zij zei: bij meer pijn, meer bloedverlies...dan mij bellen! Dit is niet gebeurd, maar ik mocht gister (voordat ik de boot op ging) nog een echo laten maken. "Ga uit van slecht nieuws" zei ze. En wonderbaarlijk: er zat nog steeds een vruchtzakje, met kloppend hartje. Advies van haar: rustig aan gaan doen, pas op de plaats. Op 7 mei voor de eerste keer naar de vk, 8mei een echo. Ik verlies nog steeds heel lichtjes bloed. Géén idee wat ik hier nu van kan verwachten. Ik vind dit zó moeilijk.... De vk op Terschelling zei: "als dit het blijft, kan je afwachten tot de afspraken bij de vk. Worden de klachten erger, dan bellen. Let op stolsels, kijk goed naar wat je uitplast. Gaat het mis, dan altijd je vk bellen." En met die boodschap kon ik naar huis... mijn hoofd tolt!!! Allemaal vragen en onzekerheid.

Dinsdag weer werken. Dan is mijn koppie weer even ergens anders mee bezig...

thanx voor het lezen...

liefs

Hoi anitzegt

Zal tog maar rustiger aan doen meid
Ik denk ook nog soms dat ik supperwohman ben en gaat ook door tot het laatse gaatje ,, maar nu niet meer 10 min bezig ff pauzen egt. Maar ik zal voor je duimen en gaat van het mooiste uit
Knuff marie

Rustig aan doen, meer kun je helaas niet. Ik hoop dat alles goed gaat en er gewoon een adertje is geknapt. Daar kun je echt enorm last van hebben.
Wat ongelofelijk vervelend dat het gebeurt en al helemaal op vakantie.
Hou vol hè.

Hai lieverd,

Wat een onzekerheid zeg en dat terwijl je op vakantie bent en lekker onbezorgd zou moeten kunnen genieten met z'n 3-en! Hou jezelf goed in de gaten en neem echt even rust, begrijp dat je door je werk je zinnnen even kan verzetten maar als ik jou was zou ik toch even thuis blijven.....maar dat is uiteraard je eigen beslissing. Ben iig blij dat je baby het nog goed doet maar wat een eikel zeg dienarts met z'n stomme opmerking en dan nog zo moeilijk doen.....wil bijna zeggen: echt een vent.

Sterkte en zodra je het niet vertrouwd gelijk je vk bellen hoor, beter 1x teveel aan de bel trekken als 1x te weinig.

Liefs Lynn.

Ow meis, wat een verwarrend nieuws! En wat een klootzak die doc! Gewoon een miskraam..... Nou zo gewoon is dat niet!!!! Snap dat hij het denkt maar hou het dan voor je! Bah bah, ik zou ook zeggen doe heel rustig aan, zet alles op een rijtje en bij alarmerend bloedverlies gelijk bellen naar je vk!

Liefs

Jeetje wat vervelend.. en wat een waardeloze arts.. gewoon een miskraam mafkees..
Doe het rustig aan.
Hopelijk blijft alles goed gaan met jullie kleine wondertje..
sterkte..

Liefs.

Hey Anita,

Jeej wat onwijs klote... Ik snap dat je gruwelijk onzeker bent, ook geen relaxte vakantie geweest dus. Zorg goed voor jezelf en luister naar je lijf, na jouw eerdere zwangerschappen ken je je lijf echt wel. Ik duim voor je dat alles goed gaat!!

Terug
Bovenaan