Bezorgd over oogarts morgen!!

Hallo Dames,

Ik wil even van me afschrijven en misschien herkenen sommige moeders hun kindjes hierin en kunnen me geruststellen.

Maandag ben ik naar het CB geweest. Alles ging goed totdat ze de oogjes van m'n 12 weken oude baby gingen kijken. Ik zei tegen die vrouw dat ik 's avond veel verschil zag in dr pupillen en nu blijkt dus dat 1 pupil niet op licht reageert. Ik moest gelijk de dokter bellen voor een afspraak! Die had eigenlijk geen plaats meer maar toen ik het verhaal uitlegde hebben ze ons er toch nog achteraan geplakt na het spreekuur. Die heeft eventjes gekeken en het ziekenhuis opgebeld of ze naar een kinderarts of oogarts moest of welke het snelste plaats had. Het werd dus de oogarts waar we morgenochtend terecht kunnen.

Alles moest zo snel gaan dat ik er een naar gevoel van heb gekregen. De dokter wilde geen uitspraak doen over wat er aan de hand is. Ik zal even wat dingetjes op een rijtje zetten:

- pupil blijft op dezelfde grote.
- ze is vaak heel warm of juist heel koud.
- Ze drinkt maar tussen de 400 tot 500 ml per dag terwijl ze 800 mag.
- Slaapt gemiddeld 20 uur per dag.

Herkent iemand haar kindje hierin? Ik ben best wel bezorgd!

 
Ik herken het niet maar wil je wel even heel veel sterkte en succes wensen voor morgen!!!!
Kan me goed voorstellen dat je erg bezorgd bent, zou ik ook zijn. Hopelijk maak je je zorgen om niks!
Succes morgen!!!!
 
Terug
Bovenaan