Bezorgd

<p>Hallo, ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben nu ben ik vorige week vrijdag bloed beginnen verliezen dit was na het vrijen en enkel met het afkuisen en beetje als ik plaste maar nooit in mijn onderbroek en ook geen krampen ofzo gehad</p><p>ik heb pas 1 juli afspraak by gyne voor 1ste echo normaal </p><p>maar met dat ik bloedde mocht ik toch langsgaan voor controle en alles was in orde dan de zaterdag daarop ben ik slijm verloren dus dachten we dat ik miskraam had dan naar spoed gegaan bloed getrokken heb getoond wat ik verloren had en spoedarts zei ja ik denk wel dat je het verloren bent maar gyne wil nu niet langskomen kom morgen(zondag) maar langs zei ze  toch zindag gegaan en gyne zei dat het slijm was en dat er niks van waar is wat de spoedarts zei en dan terug echo gepakt en zag dat ik toch een mooi vruchtzakje heb, sinds gisteren is het nu enkel rozig bloed en maar paar druppels nog ,</p><p>mijn vraag is hebben nog mensen dit gehad en kan je een miskraam gehad hebben zonder dat je de vruchtzak verliest? </p><p>Sorry voor de lange test maar maak me zorgen en pas maandag op controle </p>

Ik heb dat zelf ook mee gemaakt, het kan zijn dat dat komt door dat de baarmoeder samentrekt of door een praevia. Als het bloeden niet continu komt en geen vlokken te zien zou ik even afwachten dan kan het toch allemaal gewoon goed zitten. Bij mij was dat wel et geval en nu 29 weken zwanger!? en morgen natuurlijk een check doen bij je verloskundige. Succes meid komt allemaal wel goed?

Hetgeen ik verloren was had ik mee naar gynecoloog en zei dat dit slijm was en geen embryo want echo gehad dan zondag en ze zei dat vruchtzakje goed is en vrichtzak is 0,39 cm

Als jou verloskundige dat heeft kunnen vastleggen is dat goed nieuws. Ik zou dan niet zo druk maken, het blijft spannend de eerste 3 maanden et enige wat je kunt doen is afwachten. Maar bloed afscheiding of slijm betekent niet gelijk dat het erg is, gelukkig! 
Ik wens jou veel succes maandag en er komt vast wel goed nieuws uit! ??

Terug
Bovenaan