Bezorgd

Tja, ik kan er niets aan doen, maar ik maak me zo bezorgd. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb helemaal geen lichamelijke kwaaltjes meer... Geen gespannen borsten, geen gevoelige tepels.... Ik voel me gewoon alsof ik de pil nog slik. Nu maak ik me toch wel zorgen, niet zozeer voor een miskraam, maar dat straks op de echo blijkt dat er geen hartje te zien is... Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik kan echt wat opbeuring gebruiken. Het duurt nog zolang voor ik een echo krijg (9 juli)...
 
Tuurlijk maak je je bezorgd maar dat hoeft helemaal niet hoor...Ik heb bij mijn beide zwangerschappen nooit gevoeld dat ik zwanger was...Mijn menstruatie die uitbleef was het enige teken. Het is echt bij iedereen anders. En we hebben twee gezonde dochters gekregen hoor.

Probeer te genieten.
Groeten Hendrika.
 
Hoi Else,ik heb hetzelfde als jij en heb me ook onwijs zorgen gemaakt.Ik ben nu tien weken en moet morgen voor een echo.Wel wat vroeg om voor een echo te gaan,maar zo kwam het de verloskundige uit.Ik laat je weten hoe het afgelopen is.Ik heb n.l ook het gevoel dat er niks zit.Sterkte en liefs Yvon
 
hoi else
maak je maar niet druk hoor...
kan het wel begrijpen hoor...heeft bijna iedereen denk ik. kijk je maakt je toch wel in elk stadium een beetje zorgen in je zwangerschap. ik ben nu 19wk en 4dg, en ik maak me wel eens druk over harde buiken enzo. toen ik net als jouw rond de 7 wk zat, dacht ik ook wel eens: dalijk zit er bijvoorbeeld niks...het is normaal dat je twijfels hebt. maar eigenlijk niet echt nodig.
geniet er maar van zolang je geen klachten hebt, want bij mij begon de misselijkheid rond de 8 weken.
liefs van sandy en geniet van je zw.schap...
 
Hoi Else,

Ook ik heb helemaal geen last van kwaaltjes en ook niet gehad.
Heb alleen wat grotere borsten gekregen, maar dat is ook echt alles.
Ik moet dinsdag voor een echo en dan pas weet ook ik zeker of ik wel zwanger ben.
Maak je dus niet druk en geniet ervan.
Groetjes van Patricia
 
Ditto!

Ik heb in de hele zwangerschap bijna elk 'officieel kwaaltje' maximaal 1x gehad, verdeeld over de 40 weken. Behalve de aambeien - die bleven langer, helaas. :)

Geniet van het feit dat je weinig problemen hebt - dat is een luxe!
 
hai,
Ik heb ook allen maar de eerste paar weken last gehad van een beetje misselijk gevoel,en gespannen borsten, daarna was alles ineens over, terwijl het bij anderen schijnbaar veel langer aanhoudt. Ik had ook telkens het gevoel van , nou ik moet het nog zien of het wel leeft. Bij de echo met 8 weken was alles gelukkig goed, hartje klopte, en toen was ik weer bezorgd voor de volgende controle, want ik merkte nog steeds niets, bij 12 weken weer alles goed, dit ging zo door tot 16 weken, en toen voelde ik de baby . Vanaf dat moment was ik eigenlijk pas gerustgesteld, want het is inderdaad heel raar als je helemaal geen zwangerschapsverschijnselen hebt, je bent continue onzeker, maar zo zie je maar weer dat daar helemaal geen reden toe is. Probeer ervan te genieten, en ik hoop dat je ook snel je baby zelf kunt voelen schoppen, zodat je het levende bewijs hebt. Groetjes.
 
Hoi,

Ik had ook nergens last van met 10 weken had ik een echo en het zat er echt, maar pas toen ik het voelde (gelukkig bij 17 weken) werd het voor mij pas een beetje echt.

Ik prijs me maar gewoon gelukkig dat ik weinig last heb van kwaaltjes.
 
Terug
Bovenaan