Bezorgd

Ons kindje huilt erg vaak en vooral ook erg hard. Het is meer krijsen dan huilen. Vaak na het eten wil hij niet gaan liggen, ook niet als hij al een tijdje rechtop heeft gezeten. Hij moet dan bijna overgeven en slikt heel de tijd.
De laatste dagen is het erger geworden en huilt hij ook tussendoor erg veel. We denken dat het misschien krampjes zijn, maar hij trappelt niet echt met zijn beentjes.
Ook zit hij de hele tijd met zijn handjes aan zijn hoofdje. Vooral dat laatste baart me zorgen! Kan iemand me vertellen waar dat op kan duiden?
Bedankt!

Ik las iets over het KISS-Syndroom, misschien dat daar iets van kan opzoeken, dan grijpen ze ook vaak naar hun hoofdje en gaan ze aan hun haartjes plukken. Om het zeker te weten zou ik toch even navraag doen bij de dokter. Succes

Liefs Bianca

Hoi

Als ik jou was zou ik even langs de dokter gaan. Als het niks is, dan weet je dat ook meteen. En als er wel wat is, dan kan hij je helpen.
Succes en sterkte ermee.

Groetjes Ria

Hoi
Doet hij dit al vanaf de geboorte? Of is het pas. Het zou idd Kiss-syndroom kunnen zijn als hij het al vanaf de geboorte doet. Maar misschien is het wel oorontsteking en wil hij daarom ook niet liggen, dit doet dan nl erg veel pijn. Ik zou zeker even naar je huisarts gaan. Hebben die geen idee of oplossing, kun je altijd nog naar een osteopaat gaan.
Sterkte en Succes

Hoi,

misschien heeft de kleine last van zijn/haar oortjes. Wanneer kinderen ooronsteking hebben willen zij liever niet liggen, dit doet dan heel erg zeer.

Ik zou inderdaad navraag doen bij de huisarts,

veel succes

Terug
Bovenaan