A
Anoniem
Guest
Ik zit een beetje te twijfelen... me dochtertje is nu ruim 6 mnd, en at altijd als een dijker, ze vond bijna alles lekker en genoot van dr fles. De laatste week werd het opeens minder, ze dronk de flessen niet leeg, wou geen avondeten meer, en ook de fruithap liet ze vanmorgen staan. Nou heerst het deze tijd nogal, maar merk verder niet veel aan d'r, ze is wat makker, maar nog wel vrolijk.
Ook slapen doet ze prima!
Gisteren had ze wel 2 poepluiers waarvan 1 een echte spuitluier
Ze heeft geen verhoging, wel heeft ze al 4 tanden, daar heeft ze totaal geen last van gehad, maar ze zit overal op te kauwen, zal ze er nog meer krijgen en er nu toch wat last van hebben, maar eten ze dan ook minder?
weet niet zo goed wat ik nu moet doen, vind er niet ziek, maar wel raar dat ze eerst zoval at, en nu steeds minder wil.
Ik zit ook te denken, misschien is ze nu de grootste groeispurt voorbij en heeft ze minder nodig....??
ze krijgt nu nog 4 flessen van 180cc, een fruithapje, en zo'n klein olvaritpotje avondeten, en af en toe een korstje brood.
wat denken jullie of wat zouden jullie doen?
Ook slapen doet ze prima!
Gisteren had ze wel 2 poepluiers waarvan 1 een echte spuitluier
Ze heeft geen verhoging, wel heeft ze al 4 tanden, daar heeft ze totaal geen last van gehad, maar ze zit overal op te kauwen, zal ze er nog meer krijgen en er nu toch wat last van hebben, maar eten ze dan ook minder?
weet niet zo goed wat ik nu moet doen, vind er niet ziek, maar wel raar dat ze eerst zoval at, en nu steeds minder wil.
Ik zit ook te denken, misschien is ze nu de grootste groeispurt voorbij en heeft ze minder nodig....??
ze krijgt nu nog 4 flessen van 180cc, een fruithapje, en zo'n klein olvaritpotje avondeten, en af en toe een korstje brood.
wat denken jullie of wat zouden jullie doen?