bezorgd...

hallo dames

Vanacht slecht geslapen zeg. Ik heb het idee dat ik sinds gister middag al minder leven voel :(
Hierdoor ben ik wat bezorg om die kleine. Net even de VK gebeld en mag om 11 uur even langs komen.
Ik probeer mezelf elke keer gerust te stellen als ik wat voel maar omdat het elke keer als ik wat voel niet heel erg krachtig is blijf ik toch ongerust...
Het zal ook wel meespelen dat mijn nicht een half jaar geleden haar kindje is verloren met 36 weken terwijl haar hele zwangerschap goed veliep.
Van mij mag het dus snel 11 uur zijn zodat ze me kan vertellen dat er niks aan de hand is met uk.

liefs judith

Nou, net terug van de VK. Het hartje klopt nog stevig en de groei is ook goed. Wel even in de gaten houden, als ik het nou vanmiddag of morgen toch niet vertrouw dan weer bellen en eventueel in het ziekenhuis een hartfilmpje laten maken. Een beetje gerustgesteld maar toch hopen dat hij weer even flink gaat bewegen....

hahah die hebben elkaar net gekruist. houd het gewoon ff goed in de gaten, en neem vandaag lekker je rust. Ga vanmiddag bijvoorbeeld ff een uurtje op bed liggen. succes!

ook ik voel minder leven dan voorheen maar voel hem nog wel. deze uk heeft gelukkig heel vaak de hik. zo weet ik dat alles goed gaat want schoppen doet hij echt heel weinig de laatste week.
af en toe geef ik hem ook wel eens een por. vind hij niet leuk waardoor hij dus even een schop geef. hele geruststelling voor mij :)

aan de andere kant hoop ik dat het een heel goed teken is. mijn eerste was ook zo rustig, de laatste 10 weken. toen ze geboren werd, was dat een heel rustig kind. ze is nu 4 jaar en nog steeds heel rustig.
de jongste bleef flink doortrappen tot de laatste dag. geen stilte voor de storm, nee, gewoon keihard schoppen en blijven draaien!
toen zij eruit kwam is ze begonnen met huilen en dat is het eerste jaar eigenlijk niet opgehouden.
ik hoop dus nu mn knul ook zo rustig is, hij ook een hele lieve baby zal worden whahahaha
slaat misschien nergens op, maar hopen mag toch :p

hou t gewoon even goed in de gaten. heb je hem 2 uur niet gevoeld, geef hem dan even een porretje, kijken of hij reageerd.

wel heftig zeg, je kindje verliezen met 36 weken!
mn moeder heeft helaas t zelfde mee moeten maken. na 40 weken goede zwangerschap ging het bij de bevalling totaal mis waardoor ze dus haar dochtertje kon begraven (ik was 7 dus heb er weinig van mee gekregen)
je gunt het niemand. tis je ergste nachtmerrie!

nou meid, rustig aan. bedenk maar goed dat het gelukkig veel vaker goed gaat dan dat het fout gaat.

liefs, do

Terug
Bovenaan