Bezorgde mama

<p>Hallo mama's ik heb een vraag: ik ben in 2017 mijn zoontje verloren met 23 weken zwangerschap. Nu ben ik dinsdag 32 weken zwanger. Ik merk dat ik soms ongerust ben als ik dit kleintje niet voel. Ik ben er heel erg mee bezig. En denk soms wat als. Ik probeer dan contact te maken terwijl ik dat eigenlijk ook niet wil om dat ik denk misschien ligt ze wel lekker te slapen. Ik vroeg mij af hebben jullie dat ook die nu in het laatste trimester zitten? Hoe gaan jullie er mee om? Ik krijg om de week een echo dus ik ben wel verwend maar de zorgen blijven of alles wel goed gaat. </p>

Blijft spannend hè?! Ik kreeg juist naar het einde toe meer vertrouwen. Na 32 weken mocht ik in ieder geval in het eigen ziekenhuis bevallen. Dat was al een fijn idee. Uiteindelijk ben ik met 39+3 bevallen (de eerste keer met 20+5 en 20+6). 
Misschien kun je een brief schrijven aan beide kinderen? Zo kun je je gevoelens even op papier zetten. Lukt het om afleiding te zoeken?
Succes nog die laatste weken!

Ja dat kun je wel zeggen. Maar ik geniet enorm ondanks ik er zo op let. Als ze wel van zich laat horen dan ben ik haar al dankbaar dat ze toch een seintje geeft. Wat heftig dat t bij jou 2x mis is gegaan. Ik moet er echt niet aan denken. Ik mag gelukkig ook in mijn eigen ziekenhuis bevallen. Die brief schrijven is misschien een goed idee. Afleiding heb ik wel maar zodra ik in bed lig of op de bank. Dan komt dat gevoel steeds. 

Terug
Bovenaan