bezorgde mama

hallo dames dat is alweer even geleden dat ik schreef maar ben er weer,vroeg me eigenlijk af of jullie rond de 19 weken al echt leven voelen in jullie buik?
ik ben nu 19 weken en 2 dagen zwanger,ik heb mijn kindje wel al eerder gevoeld plopjes enzo maar ik vind haar de afgelopen week erg rustig voel compleet niks,misschien dat ze veel slaapt? soms maak ik me wel eens zorgen en ben ik bang dat ze misschien niet meer leeft!!
het is mijn 2e kindje dus normaal zou je dan al vrij vroeg iets moeten voelen.
ben blij als ik volgende week weer na de vk kan en haar hartje hoor zodat ik zeker weet dat alles ok is pff hehe.
liefs xxx
 
Hai,

Voor mij is het de eerste en ik voelde pas echt iets bij week 21.

Ligt je placenta wellicht aan de voorkant en als je je echt druk maakt, dan bel je toch gewoon de VK.

Ik heb om die reden een angelsound, mocht ik echt niets voelen, dan luister ik gewoon eventjes!

Sterkte en maak je niet te druk, zal echt wel goed zijn.

 
Hoi,

Ik had een week of 2 het zelfde bericht.
Dit is mijn derde en voel ik ook pas vanaf 20 weken.
Maar als jijje druk maakt bel de vk en ga eerder terug.
Weet je al of je misschien je placenta aan de voorkant hebt.
 
Hoi,
Ik ben woensdag 19 wk en voel de baby al behoorlijk veel. Ik merk wel dat ik op drukke dagen de kleine een stuk minder voel. En zowiezo is het de ene dag wat meer dan de andere dag. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo snel bang ben. Had met mijn zoontje ook mijn hele zwangerschap er een goed gevoel bij en deze keer ook. Een soort vertrouwen ofzo, waardoor ik daar gelukkig allemaal niet zo last van heb. Lijkt me vervelend joh!
Succes!
Liefs,
Mar
 
Ik zou gewoon even je VK bellen als je echt ongerust bent. En zoals hiervoor ook al gezegd, kan de ligging van je placenta een wereld van verschil maken.
Die van mij ligt aan de achterkant, dus ik voel elk zuchtje heel goed, ook aan de buitenkant. Kan goed zijn dat als je placenta ervoor ligt, dat een stuk minder is.

O ja, soms helpt het bij mij ook om te gaan liggen en zachtjes in mn buik te 'porren'. Na een tijdje komt er dan een trap terug, haha, communicatie op hoog niveau zeg maar ;)
 
mijn placenta ligt heel laag,eigenlijk voor de uitgang over de baarmoedermond zeg maar.
had gelezen dat ze veel slapen rond deze tijd.
ik wacht nog maar even af beweeg ook vrij veel wieg haar misschien steeds in slaap!
 
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en voel dus ook bijna niks, ik heb een angelsound gekocht om af en toe het hartje te luisteren, dat geeft me rust. Ik hoop dat we wel snel schopjes enzo voelen, dat is zo speciaal!

 
Terug
Bovenaan