Bezorgde moeder?

Dag Allemaal,

Ik heb een vraag over de gezondheid van mijn (bijna)11 maanden dochter.
Sinds een week eet ze slecht, spuugt en is wat rustiger. Ze heeft afgelopen zondag en maandag koorts gehad en omdat ze ook steeds spuugde zijn we naar de huisarts gegaan. Longen, hartje waren allemaal prima. Alleen haar keel/ amandelen waren wat onrustig, dokter dacht aan een ontsteking. Mijn dochter spuugde vooral van (warme) groente en melk. Daarom dit even niet gegeven. Sinds vanochtend heeft ze weer 2 flesje melk en 1 1/2 boterham op. ( dagen ervoor alleen water, sap en fruit) nu heeft ze ook sinds een paar dagen gele poep ( niet dun) en is ze ontzettend moe, als ze een uurtje op is hangt ze al weer tegen mij aan. Normaal is het een druk meisje die hele dag bezig is. ( vriendinnetjes van het KDV zijn ook ziek)

Huisarts zegt dat ik het nog even aan moet kijken tot na het weekend. Iemand hier ervaring mee? Ik maak mij zorgen om mijn meisje of ben ik over bezorgde ouder
 
Hey!

Ik denk dat je kindje toch een buikgriepvirus heeft opgepikt. Wij hebben hier ook spugen en diarree en hele lichte gele/groene poep gehad. Weinig energie en weinig trek. Het is een heftig virus dus goed uitzieken. Ik zou me geen zorgen maken als ze wel goed drinkt, het eten komt vanzelf weer goed en die poep kleurt ook na een paar dagen weer normaal. Gun het even de tijd.

Als het over een week niet beter is, zou ik even weer naar de huisarts gaan, maar ik weet bijna zeker dat het dan alweer over is.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan