Bh's passen niet meer. Tips?

<p>Ik ben momenteel 8 weken zwanger en merk dat mijn bh's helaas niet meer passen. Nu kan ik wel allemaal nieuwe gaan kopen maar vind dit sonde omdat deze over aantal weken miss ook weer te klein zijn.</p><p>Heeft iemand tips? Wat deden jullie?</p>

Je hebt zwangerschap meegroei bh's.
Ikzelf heb ervaren bij 8 weken een cup groter nodig te hebben. En die ging lang mee, bij week 28 had ik weer nieuwe nodig.

Ik heb een voedingsbh gekocht in de sale van h&m, werkte prima voor mij en die moest er toch nog komen.. sportbh zit ook lekker!

T zal ook vooral aan je cupmaat liggen. Een grotere maat heeft vaak wat meer steun nodig. Maar ook in die maat zijn er voedings bh's mocht je borstvoeding willen geven.

[quote quote=10111073]Je hebt zwangerschap meegroei bh’s. Ikzelf heb ervaren bij 8 weken een cup groter nodig te hebben. En die ging lang mee, bij week 28 had ik weer nieuwe nodig.[/quote]
Ik ben bang als ik nu een cup groter aanschaf dat dit over paar weken weer te klein is.
Meegroeibh's, is dit wat?

Ik heb ook meegroeibh's gekocht (ruim 2 cupmaten gegroeid, vooral in de begintijd idd). Bij een meegroeibh kun je nog een hele cupmaat groeien, dus erg handig. Ze zijn alleen niet zo mooi als een normale bh, vooral erg praktisch ;-).

Ik heb gister voedingsbhs/meegroeibh gekocht van het merk Anita. Wat jammer dat ik dat niet veel eerder heb gedaan! Door de rek groeien ze gewoon mee en daardoor worden je borsten veel beter ondersteund bij het groeien. En het fijne is dat je ze ook tijdens de borstvoeding aan kan houden. Advies was om na het stoppen met de borstvoeding ze ook nog ongeveer 3 maanden aan te houden. Totdat je borsten weer de normalen grootte hebben. Naast bh's voor overdag heb ik ook een voedingsbh speciaal voor de nacht gekocht. Echt super fijn! Veel minder pijn in de nacht, maar wel soepel genoeg :) Ik raad je wel aan om je goed te laten adviseren in de winkel. Zelf had ik een in gedachten, die vond ik het mooist, maar die had niet de juiste ondersteuning voor mij. 

Ik heb gezocht naar voedingsbh’s die mij passen. Ondertussen draag ik een 80I en is er dus geen keuze in voedingsbh’s voor mij...
ik heb bij livera een lisca bh gekocht. Lekker elastisch, iets ruim in de cup en bewust de omvang op de meest strakke stand gepast.
Ondertussen zijn we 4 weken verder en zit de cup netjes passend. Wat ik belangrijk vond is dat de bh goed zit en betaalbaar is. Zoek iets dat comfortabel zit? 

Terug
Bovenaan