BH gezocht voor prille zwangerschap

Hallo allemaal, ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn borsten zijn zo groot dat ik mijn normale bh’s nu al niet meer pas. Heeft iemand een goede tip voor een bh? Het liefst zou ik een voorgevormde bh hebben, een beugel lijkt me niet zo fijn. Mijn normale cupmaat was 70c.
Omdat het nog zo pril en onzeker is wil ik er niet al te veel geld aan uitgeven.
Groetjes Penny

Sport beha? Heb ik in begin tijdens vorige zwangerschap gedaan aangezien daar wat groei ruimte in zit.. je borsten kunnen nog zoveel groeien dat het kopen van een evt zwangerschapsbeha een beetje zonde is

Een zwangerschaps bh. Je hebt ook zwangerschaps en voedingsbh in 1.
Zacht en rekbaar zodat het meegroeit. Zonder beugel, wanneer je borsten gaan lekken ( soms al tijdens de zwangerschap), moet je ook 's nachts een bh aan om de pads op hun plaats te houden. Bij mij groeiden ze meteen de eerste maand een cupmaat, dus ik had ze gewoon direct nodig.
Hoe eerder je aan zwangerschapskleding begint, hoe langer je er plezier van hebt. Maar voor de andere dingen dan bh's is na drie maanden vroeg genoeg.

Terug
Bovenaan