BH of bustier in bed dragen?

A

Anoniem

Guest
Okee.. een beetje een vreemde vraag misschien, maar wie draagt er tijdens/na de zwangerschap een BH of zo'n stretchbustier in bed? Ik heb nl. gelezen dat dat fijn kan zijn tijdens de zwangerschap.

Ik heb van mezelf nogal een, ehm, flinke boezem (cup F) en ik veel last van pijnlijke borsten, vooral als ik geen BH draag. Ik heb gemerkt dat het helpt om een stretchhemdje te dragen in bed, en  ik vraag me af of er ook iets stevigers is dat ik kan dragen zonder dat 't m'n borsten  teveel insnoert - ik wil straks wel borstvoeding kunnen geven!

Alvast bedankt voor de suggesties :)
~Hilde  

Ik draag mijn beha ook gewoon in bed hoor. Is wel een stuk prettiger nu.

Liefs Maria

Ik draag ook een BH in bed. Het wordt toch allemaal wat groter en zwaarder.

Op dit moment draag ik geen bh in bed, maar na mijn eerste zwangerschap, toen ik ook nog borstvoeding gaf, kon ik niet zonder! Ten eerste omdat die zoogcompressen anders niet op hun plek blijven zitten en ik dan in een plasje melk lag, ten tweede omdat mijn borsten ZO pijnlijk waren door stuwing, dat het 'laten hangen' alleen maar nog pijnlijker was.

Ik draag mijn bh altijd in bed. Ik heb geen grote borsten overigens. Ze zeggen altijd dat het niet goed is maar ik doe het al vanaf mijn eerste bh.
En nu tijdens de zwangerschap voel ik me af en toe zo opgezet dat het bevrijdend werkt als ik hem uitheb. Omgekeerd dus.
Maar meestal heb ik hem nog steeds aan.

Terug
Bovenaan