BH problems

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben inmiddels 32 weekjes zwanger en begin wel echt een flinke buik te krijgen nu! Nu heb ik al een paar weken echt ruzie met mijn bh's.... Ik heb al verschillende soorten gekocht en geprobeerd, maar ze zitten allemaal niet. Als ik rechtop zit doet het gewoon pijn dat er bovenin iets op mijn buik drukt en ik krijg het er na een tijdje echt benauwd van. </p><p>Dus een beetje vreemde vraag misschien... Maar zijn er meer mensen die hier last van hebben/hebben gehad en hebben er mensen tips toevallig?</p><p>Ik denk namelijk niet dat het op mijn werk een goed plan vinden als ik voortaan bh-loos door het leven ga, haha! </p>

Yep, ook ik heb er last van gehad. Ik denk ook rond de 32 weken tot 37 weken. 

Ik had een topje en had daarover m’n beugel bh aan. Als ik thuis was, bh gelijk uit. Meneer is nu ingedaald (38.3) dus zitten m’n bh’s ook gelijk een stuk beter. 

Ik herken je probleem, heb echt weken last gehad van pijn onder rechterborst, alles deed zeer (geen helpp syndroom gelukkig) zelfs een calvin klein sporttopje met elastiekenband zonder vulling gaf al teveel druk, bh loos was alleen nog maar fijn, buik zat best hoog dus waarschijnlijk daardoor?
Nu sinds een aantal week is het ineens helemaal verdwenen (buik gezakt?) ik draag nu de bh’s van de Hema die ik echt super fijn en goed vind zitten. Heb de omvang een maar groter gedaan, had normaal 70 en nu 75 en zit veel beter nu. Heb er gelijk 3 gekocht, roze, grijs en zwart, misschien heb je er wat aan.
heb ook een dure mooie bh gekocht, die is en blijft rampzalig zitten, alles met een beugel is een ramp haha. 
dit is hem:
https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/bhs/padded-bhs/padded-bh---support-zonder-beugels-b-d-zwart-1000002491.html
voor dat geld het proberen waard toch? Niet duur en zit heerlijk! Heb bij lingerie zaken wel 20 aangepast, niks paste, heb een moeilijke maat, altijd al gehad, maar die van de Hema op de gok gekocht en sluit perfect aan. 

Ik heb een bh tussen/verlengstukje gekocht, zodat mijn bh heeeeel los kon. Zo zie je verder niets, maar hangt het lekker losjes. Voor mij was dit de oplossing:)

Ik heb een bh tussen/verlengstukje gekocht, zodat mijn bh heeeeel los kon. Zo zie je verder niets, maar hangt het lekker losjes. Voor mij was dit de oplossing:)

Hier hetzelfde probleem. Ik ben al vrij snel overgestapt op voedingsbh’s zonder beugel. Ik heb daarvoor gekozen, omdat ik borstvoeding wil gaan geven en over een paar maanden niet weer nieuwe bh’s wilde kopen;). Echt een verademing zonder beugel!

Terug
Bovenaan