BH

<p>Dag allemaal, ik ben op zoek naar een leuke zwangerschapsBH (géén voedingsBH!), maar dit heeft nog tot weinig resultaat geleid. Wie heeft er tips voor mij? Bedankt!</p>

Ik kon ook niet echt leuke vinden, dus uiteindelijk maar een gewone bh gekocht maar dan wel een grotere maat (laten opmeten in winkel). 

Ik vond ze maar duur en lelijk dus heb twee maten groter gekocht dan normaal. Zitten perfect. Maar ik draag sowieso geen mooie bh’s want heb een grote cup (D/E, nu dus twee maten groter) en wil liever dat het goed zit. Maar wel een tip dus om twee maten groter te kopen.

ik heb nu mijn borsten groter worden een paar grotere gekocht bij de zeeman, deze zijn 7/8 euro. naast dat ze echt mooi zitten zitten er ook nog hele leuke bij.
en eerlijk... ik vind ze kwalitatief echt beter dan die van de hunkemoller hahah

Let er wel op dat wat voor BH je ook neemt, of het nou je eigen BH’s of zwangerschaps BH’s zijn, dat het beter is om niet voorgevormde BH’s te nemen. Die bewegen nog ietsje mee, en voorgevormde BH’s knellen sneller af en dat is niet fijn en ook niet goed voor je. Het hoeft niet, maar er is een kans dat als het te lang afgekneld word dat je ontstekingen kúnt krijgen in je borst. 

Terug
Bovenaan