Bh

<p>Hoi dames, </p><p>Op zoek naar tips. </p><p>Ik ben op zoek naar een winkel waar ze grote maten bh's verkopen en dan bedoel ik vanaf 85/90 G/F</p><p>Helaas kan de prenatal hier mij niet helpen. En wil ik geen 60/70 euro voor 1 bh gaan betalen.</p><p>Regio Groningen </p><p>Zeeland mag ook daar gaan we over een aantal weekjes toch naar toe. </p>

Pure Body in Yerseke is een hele fijne winkel om naar toe te gaan. Ze verkopen daar het merk Elomi en dat draagt fantastisch. De bh's zijn wel rond de €60, maar persoonlijk vind ik dit niet duur. Voor ik dit merk leerde kennen betaalde ik €90 tot €100.

Heb je een Primark in de buurt .
Daar hebben wze n grote maten reeks(beugel bh gevoerd) . Heb ze tijden gedragen 
Kosten 16€ voor 3 ofzo. 

Ik heb ook grote maat (inmiddels 80G) en haal ook steeds bij de Primark. Zijn 2 sets welke echt heel stevig en goed zijn. Zijn de 'saaie' t shirt bh's, 5€ per stuk.
Hangen ook veel die niet stevig zijn, slappe stof, maar dat merk je snel genoeg bij het passen. 

Ik heb een hele rits 85F bij de pabo besteld. (niet op de rest letten wat ze verkopen?) maar dat zijn mooie prima bh's voor een normale prijs. Dus geen suffe oma dingen maar stevige bh's in leuke kleurtjes 

Primark zou dan ook nog een optie zijn, hou alleen totaal niet van die drukte pfff.
Zal eens de moed bijelkaar verzamelen en heen gaan  

Terug
Bovenaan