Bh

Goedemorgen Allemaal,

Ik geef flesvoeding, en nou is me aangeraden dag en nacht mijn beha aan te laten, maar nou is me niet verteld voor hoelang.
En ik ben het beu aan het worden ( wil graag mijn mooie lingerie weer aan)
Weet iemand wanneer ik weer beugelbh's aan mag

Houdoe Anouschka

Ik heb dat ook een paar dagen gedaan tegen stuwing... maar als jij geen last meer hebt van je borsten hoeft dit niet meer hoor. Ik heb het denk ik 3 dagen gedaan maar dit is ook weer bij iedereen verschillend.

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Ik geef borstvoeding en draag sinds dag 1 gewoon mijn eigen leuke setjes hoor! Nou kan het misschien schelen dat ik niet van die enorme borsten heb (zeg maar vrij klein eigenlijk), maar het gaat prima. En ik voelde me daar door ook meteen weer een stuk leuker dan in die achterlijke voedingsbeha.

Hoi,

Ik geef ook borstvoeding en heb ongeveer 2,5 weken na de bevalling pas de bh afgedaan.
Ik kreeg pas na 10 dagen stuwingen en lekte een héél klein beetje.. voor de zekerheid dus toch wat langer aangehouden. Als je wel stuwingen hebt, maar de druk (melk wil niet weg) zakt niet,  wil een warme douche op je borsten wel helpen!
Ik deed dit ook op advies van de verloskundige en inderdaad.. toen liep tijdens het afdrogen ineens wat melk weg. Vond dit wel apart.. haha..
Ik heb 4 dagen écht pijnlijke borsten gehad en toen verdween het weer. Een paar dagen erna, toen ik dus zag dat ik geen druppeltjes melk meer verloor, heb ik hem dus pas uitgedaan..

Groetjes!

Esmé mv Kay

hoi..
ik geef ook flesvoeding vanaf het begin.de vierde dag heb ik ontzettende stuwing gehad vreselijk.ik had ook dag en nacht de bh aan,maar dus toch vreselijke stuwing.nu is mila iets meer als 2 weken en sinds gisteren lekken ze volgens mij niet meer.als ze huilde liep er gewoon borstvoeding uit.gek eigenlijk he.ik heb sinds een paar dagen een gewone bh aan.mijn borsten zijn weer een stuk kleiner en nu lijkt het weer een beetje ergens op ha ha.heb s,nachts nog wel een zw bh aan,maar dat zit nog gewoon even prettig.
ga een dezer dagen maar eens op pad voor wat mooie setjes.
groetjes piewie-mama van mila

Terug
Bovenaan