BH

Ik vroeg me af, is het eigenlijk slecht om geen bh te dragen?
Mijn buik zit best hoog en omdat ik veel zit, zit een bh me gewoon echt niet lekker. Ik loop al weken zonder, af en toe draag ik hem een paar uurtjes maar dan moet ie echt weer uit omdat het me niet lekker zit..

Ik draag topjes of hemden op het moment, moet ook niet aan een bh denken. Zou niet waten wat er slecht is aan geen bh dragen. Doen waar jij je prettig bij voelt!

bh? ik loop dagen in mijn pyama

niks bh, ben zo al misselijk genoeg

tja het kan wat slapper worden mar op dit moment zijn ze toch extra stevig door de melkklieren

en mijn formaat is toch niet vooruitstekend

geniet er gewoon van hoor

Pff ik vind een beha ook helemaal niets....heb er zoiezo al tijd een hekel aan..als ik thuis ben is dat het eerste wat uitgaat.
Ik had tot voor kort geen mee groei beha en toen was ik bij livera en kreeg op mijn donder. Het is niet goed voor je, ze gaan hangen, je kan borst ontstekingen krijgen en weet ik het niet wat..... Heb toen wel een goede beha gekocht maar doe hem alleen aan als ik de deur uitga.. Binnen trek ik het echt niet.
Het zal vast allemaal niet zo'n vaart lopen lijkt mij.
Misschien wel als je eenmaal borstvoeding geeft...maar dan is het misschien voor je zelf wel prettig ivm eventueel melk verlies.

Gewoon lekker doen wat goed voelt en in jouw geval dus geen beha :)

Borstonsteking omdat je geen BH draagt?? Dat lijkt me echt een sterk verhaal. Helemaal omdat ze overal waarschuwen dat je geen strak zittende bh moet dragen omdat anders de boel straks kan gaan verstoppen. Dan zou je toch eerder denken dat het nog beter zou zijn om niks te dragen. En of ze gaan hangen...door het gewicht dat er nu extra in komt doen ze dat toch wel toch?? Volgens mij vinden het ze het bij de Livera belangrijker om gewoon dingen te verkopen :)
Maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Ik geef zelf ook regelmatig voorkeur aan gewoon een strak hemdje aan als ik thuis ben!

Terug
Bovenaan