Bha ik heb de griep :(

Hey meiden,

Ik heb de griep en oh oh wat ben ik zielig zeg.
Ik voelde het maandag al, alsof ik een scheermesje had geslikt. Daarna kwam de verkoudheid, spierpijn en ja hoor de man met de hamer.
Normaal gaat er een alive pil in en gaan met de banaan..
Nu mag je bijna niks. Dus oma der tip van vroeger koude natte doek om je keel daarmee slapen. Stomen en je bed in rusten slapen veel dinken en een goed boek.
Maar ohh wat voel ik me brak zeg. Het lijkt wel de ergste griep die ik ooooiiiitttt heb gehad.

En alles is teveel en te zwaar en man lief is druk met zijn werk en komt morgen pas weer thuis boehoeboehoe....

zo dat lucht op :) thx

ps nog tips??? Mijn Ukkie is in ieder geval lekker duk die laat zich goed horen uhhh voelen.

uuuh paracetamolletje?? die mogen wel gewoon...

tegen mij is door vk zelfs gezegd dat je beter paracetamol kan nemen dan koorts hebben.. dat dat gevaarlijker is.. of miss dat dt nu bij mij alleen zo is ivm wel/geen 5e ziekte

jeemig, zon in zicht en jij ligt met griep op bed. Dat is wel heel erg vervelend en kan me voorstellen dat je nu nog zieliger bent dan normaal. Dat het rustig aan en laat je door manlief verwennen als hij weer thuis is.

Hey meid, beterschap meid. Ik voel me ook al een paar dagen niet lekker. Heb hoofdpijn en hoest me een ongeluk, mijn mannetje heeft vanmiddag een homeopatisch hoestdrankje voor me gehaald. Bij de drogist hadden ze gezegd dat ik dit mocht hebben, maar toen hij thuis kwam heeft hij de dokter nog ff gebeld voor de zekerheid en ik mocht dit inderdaad gebruiken. Ze hebben het wel vermeld in mijn dossier, ze zei dat als ik nog iets anders ging gebruiken ik dit door moest geven want mijn dokter vermeld alles...
Ook heb ik al een paar dagen ontzettende last van mijn onderrug en zij, er zeiden al wat mensen tegen mij dat het kwam doordat de kleine steeds groter wordt. Nou ik hoop dat het wel weer weggaat, want ik weet niet hoe ik moet lopen liggen of staan. Ben vandaag en gisteren al eerder weggegaan van mijn werk en als dit zo blijft aanhouden denk ik dat het wel deels ziektewet gaat worden..... :(
Nou ik ga weer op bed liggen en me laten verwennen door mannetje lief

liefs nemootje

hey

ooo wij kunnen elkaar de hand schudden,,, ik heb hetzelfde als jou! en bah wat ben ik beroerd... maarja mijn koorts is ondertussen weg, en tips heb ik niet haha beterschap!

Terug
Bovenaan