BH's

Hallo dames,

Ben zeer benieuwd waar jullie je bh's vandaan halen. Ik ben nu al een maat gegroeid van F naar G en heb echt moeite met het vinden van BH's. Heb nu via internet meegroeibh's gekocht van het merk Anita, maar die passen echt voor geen meter. Ga nu bij de lingeriewinkel in Voorburg kijken (daar woon ik) maar alle tips zijn welkom.

groetjes,

Marijke

hoi,

ik ben blij dat ik 4 jaar geleden een borstverkleining heb laten doen, anders zat ik nu met hetzelfde probleem. Ik heb nu 2 zwangerschapsbh's bij de prenatal gehaald, maar die doen pijn op mijn littekens. Heb wel gezien dat hema ook bh's heeft, dus ga daar ook maar eens kijken. Normaal gesproken heeft hema toch ook wel grote maten? Bij honkemuller hebben ze ze niet (daar ben ik geweest). Heb je verder geen pijn in je borsten? Succes!

Kreeg van de lingeriewinkel in de buurt de tip om bij de prenatal te kijken, anders moet ik denk ik toch echt weer het internet op. Nu maar hopen dat ze stoppen met groeien, hoewel mijn vriend het totaal niet erg vind...haha

Hoi ik ben van het maart2011 forum en heb hetzelfde probleem.
Ik ben van C naar E gegaan en kan op mijn manier niks vinden.
Bij Livera hebben ze bh's genoeg maar vind het ook wel belangrijk dat ik er nog een klein beetje normaal uit zie als ik mijn shirt uit trek!
Prenatal heeft het inderdaad ook, maar die zijn nog duurder!
Heb je geen zussen, vriendinnen die nog wat hebben liggen? Daar doe ik het mee en vind het prima.

Groetjes Chantal

Ik heb gisteren op advies van de lingeriezaak een normale BH gekocht..maar dan een cupmaat groter zodat ik er nog in kan groeien...Je moet zorgen dat het een flink hoge cup heeft die helemaal over de borst heenzit dat is het lekkerst en ze gaf ook aan dat als je een grote maat hebt je het beste een beugel kunt nemen voor de steun. Als je echt een enorme buik hebt zit dat niet meer zo lekker maar nu kan dat nog wel.

Heb bij mn vorige zwangerschappen de prenatal, hema, anita en wibra bh's geprobeerd die zitten eerst wel redelijk, maar na een paar weken heb je er niet veel meer aan (owja ik had altijd 75D maar nu 75F)

Hai
Ik was afgelopen dinsdag opzoek naar een goede bh. Ik heb een grote cupmaat (h). Ik heb in Utrecht een super winkeltje gevonden, Sandrabra. Ze hebben veel van het merk freya. Hele mooie bh's die ook lekker zitten. En tegen de tijd dat ik het nodig heb kan ik de bh's naar de winkel brengen en dan zetten ze er van die klemmetjes op....ze maken er dus een veodings bh van. ?

ik heb ze van de prenatal zwart glimmend dus niet echt lelyk ofzo, gewoon de maat kopen die je voor je zwangerschap had en deze bh is zo soepel dat hij met je borsten meegroeit. weet niet hoe ze heten, maar dat weet het personeel vast wel

Terug
Bovenaan