Biaggi&vivian

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Biaggi,Je vroeg hoe het met mij ging.
Ik weet niet wat je ervan gevolgt hebt,maar er is laatst bekend geworden dat mijn vader erfelijk belast is met het borstkanker gen.
Mijn zus en ik hebben 50% kans om ook erfelijk belast te zijn.
Onder invloed van een zwangerschap (hormonen) heb je meer risico om borstkanker te ontwikkelen.
Vandaar dat wij momenteel niet bezig zijn om zwanger te worden.
Wij hebben in April een afspraak voor een Dna onderzoek in het ziekenhuis.
Ik was er ook zeker van dat ik dat eerst wou weten.
Maar heb nu besloten dat ik de uitslag nog niet wil weten ,maar eerst onder controle wil en zwanger worden!
Zo is mijn verhaal momenteel.

Ik hoop voor jou dat je voordat je mannetje weg moet zwanger bent ik zal ook voor je duimen!!!!

En Vivian,Ik wens je veel succes met je zwangerschap en bevalling.
En met je 13 maanden oude dreumes.

Veel liefs Niempie.

Ps:Sorry beetje lang verhaal geworden.

Lieve Niempie,

Ik weet niet wat ik lees !!!! De koude rillingen vliegen over mijn rug !!!!! Wat verschrikkelijk !!! Hoe is het nu met je vader ??? En begrijp ik dat nu goed ??? Jullie proberen wel zwanger te raken ??? Ben je niet bang dat je dan toch borstkanker krijgt ??? Wat een moeilijke situatie !!! Ik zou het heel moeilijk vinden om een beslissing te nemen. Jullie willen natuurlijk niets liever dan zwanger worden maar de kans dat je borstkanker krijgt ?!?! Verschrikkelijk lijkt mij die keuze te moeten nemen. Ik wil jullie heel veel succes wensen hiermee en laat even weten hoe het allemaal gaat lopen in de toekomst voor jullie. Ik leef met jullie mee !!!

Heel veel dikke knuffels van Biaggi

P.S. Ik wens jullie alle geluk van de wereld !!!!!

Terug
Bovenaan