Biaggi ( en natuurlijk wie wil meekletsen )

A

Anoniem

Guest
Hoi Biaggi,

Ja,vreemd he dat ik geen enkele uitslag heb. Wat ging dat bij jou dan snel zeg ! Zal wel weer aan dat stomme ziekenhuis liggen hier.....staat al niet te best aangeschreven. Vrijdag heb ik dus "eitje kijken" en dan verwacht ik wel de uitslagen. Dan is het ook bijna 2 weken geleden dat mijn vriend zijn zaad in heeft geleverd dus hopelijk krijg ik daar ook de uitslag van. Ik vind het echt reuze spannend en ben best wel nerveus. Uit mijn temperatuurlijst kon mijn gynaecologe goed zien hoe of wat zei ze. Maar ja,nu afwachten of er de aankomende tijd ook echt iets gebeurt ! Hoe voel jij je er eigenlijk onder dat je nu in het ziekenhuis loopt ? Ik vind het dus best een hele stap. ben blij dat er nu naar gekeken wordt,maar vind het ook een hele stap en tegelijkertijd een soort van teleurstelling. Tot schrijfs ! XXX

Hoi XXX,

Als je vrijdag naar de gyn gaat en ze begint er zelf niet over, gewoon vragen naar de uitslagen van jullie onderzoeken. Kan ze gewoon zien in de computer. Mijn temp lijst wordt ik niets wijzer van. Mijn temp is nog steeds gewoon. Ik ben wel blij dat we nu in ziekenhuis zijn. Ik denk persoonlijk dat er bij ons iets meer vaart achter wordt gezet omdat mijn vriend eind april een half jaar weggaat. Ik vind het ook een grote stap maar geen teleurstelling. Waarom vind je dat ??? Als ik je niet meer tref, heel veel succes vrijdag bij de gyn en ik duim voor jullie !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hi xxx,
Succes vrijdag hoor! Mijn eitje is bijna 2 weken geleden en toen kreeg ik gelijk de uitslag van t zaad, ook omdat we een follikelmeting en een samenlevingstest in 1 keer deden..
En wat bereft de temp curve (heb ik laatst ook aan Biaggi geschreven) mijn gyn raad dat verder af, want hij zei dat daar vaak helemaal niks uit te halen viel! Zo zie je maar allemaal anders.
Wij zijn overigens ook best happy met het hele ziekenhuis gebeuren, bij ons is het ook de bedoeling dat de boel evt bespoedigd wordt..en ze zijn er nu al achter dat de kwaliteit/kwantiteit van t zaad matig zijn...We hadden natuurlijk liever dat er een spontane zwangerschap kwam "uit liefde geboren etc"..
Beiden veel succes met alles!

Terug
Bovenaan