Biaggi, Flower en Yvette

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

hoe is het?? weten jullie al meer???
Ik hoop dat jullie Inge en Tinne mogen volgen naar het september-forum ( blijf ik wel heel erg alleen achter hier maarja hahaha tis voor een goed doel hé ) en laat jullie weten dat mijn duimen nog steeds omhoog staan voor jullie!!!!

Liefs Kaa

Lieve Kaa toch.....
Jij blijft niet alleen achter. Mocht ik wel zwanger zijn (waar ik overigens niks van geloof) dan bijf ik je opzoekn hier. Ik moet het vrijdag worden, en nog geen sporen te vinden van een eventuele ongi. Nu ben ik snot verkouden geworden, dus ik hoop niet dat dat mijn menstruatie daardoor uit blijft! Hoe is het nu met jou? Voel je je weer wat beter? Meestal als ik net ongi ben geworden voel ik me super klote, maar als ik dan eenmaal in de tweede week zit, vind ik het altijd wel weer spannend. Iedere keer na de daad denken: Zal het nu raak zijn misschien?
Volgende week ga ik met mijn vriendin uit eten en die is eind maart uitgerekend. Ze vroeg me al aan de telefoon: En ben jij al bezig met zwanger worden, want ik weet hoe graag je het wilt. Ik heb me maar van de domme gehouden en gezegd dat ik daar nog even mee wil wachten. Ze moest eens weten dat ik alweer een half jaar bezig ben. Hopelijk heb ik volgende week leuk nieuws voor haar, maar vrees het ergste.

Lieve Kaa, tot horens en als ik meer weet laat ik het je meteen weten oke?
Kus Yvette

Terug
Bovenaan