biaggi, lill en andere met nod rond 20ste!!

A

Anoniem

Guest
he dames!

is het nog vol te houden ;-)
nog een paar daagjes!!
hier alles nog rustig, heb met mezelf afgesproken dat alles wat ik ook voel nix betekend. werkt wel hoor!

heb nod op 20 sept, heb 22 sept afspraak met gyn. dus als ik zwanger ben is het goed, ben ik niet zwanger dan gaan we babbelen over iui.....
mijn vriend moet morgenvroeg zaad inleveren, en bij mij hebben ze vrijdag bloed afgenomen ivm progesteron. we krijgen de 22ste dus ook de uitslagen hiervan. hopelijk kunnen we nu dan eindelijk spijkers met koppen slaan!! ben het nu wel een beetje beu dat wachten tot we gaan beginnen met iui!

lill, ik weet niet zeker of jij ook nod had rond 20ste, volgens mij iets later maar was toch ff benieuwd hoe het ging!
biaggi jij de 19de he!?
ik zag dat er nog 2 dames rond de 20ste nod hadden ik dacht mutske en.....?????

verder iedereen weer succes en alle zwangeren die er de laatste tijd zijn bijgekomen heel erg gefeliciteerd!
het gaat de laatste tijd wel errug goed met zwanger worden!! ook op het als zwanger worden langer duurt forum! da's veelbelovend toch!
xx kimpansee

Hee Kim,

Wat goed van je dat je jezelf zo rustig kunt houden! Ik heb vrijdag mijn ei gehad dus ik verwacht mijn nod pas rond de 23e... wel vlak na elkaar wij heh.... spannend!!! Ik vraag me dan ook ,net als andere dames blijkt wel, OF je al iets zou kunnen merken en WANNEER je iets zou kunnen merken.

Ik ben niet zo rustig als jij hoor hahaha... als het deze ronde bij ons niet lukt gaan we volgende ronde al voor IUI... heb de spuitrommel al in huis.... en dan komt het toch wel errug dichtbij hoor....

Mijn mannetje is gisterenavond thuisgekomen en ik brullen, brullen, ohhh en ik probeer me zo vaak groot te houden... ik weet ook niet waarom ik zo frustie ben... ik ben wel blij dat we voor IUI kunnen gaan, maar van de andere kant benauwd het me ook wel.... ik lijk wel gek!

Hopelijk zie ik je vandaag nog ff...

Kus Lill

hoi Kim,

Dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil, en als ik dan even uitga van een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou ik ook rond de 20ste mijn nod hebben.
Spannend!!
En inderdaad vraag ook ik me af of je al wat kan voelen. Ik heb een "rare" buik. Maar ja, dat kan wel meer oorzaken hebben: gestopt met de pil, ik heb het idee dat er een griepje aan zit te komen, last van mijn darmen zeg maar en natuurlijk mogelijk zwanger. Ik probeer me er maar niks van aan te trekken.

Veel succes,
groetjes
Linda

hoi dames,

tja, natuurlijk voel ik ook vanalles, en stiekem denk ik dan...zou het????
maar dan denk ik er snel achteraan....kim, niet doen!!;-)!!

ik hoop ook dat ik snel weet wanneer we voor iui mogen....duurt me nu wel errug lang allemaal!
he LILL, kzag vandaag pas dat je ook al geruime tijd bezig bent!! jaar of 2??
wij nu 14 mnd....vind ik ook al lang....

LINDA, ik hoop voor je dat je cyclus gelijk goed is, maar omdat je net pas gestopt ben met de pil kan dat wel langer duren als 28 dagen!
succes!

xx kimpansee

enneh lill, volgens mij ben je er nu niet?
ben morgen vrij, dus misschien zien we elkaar dan ff!

xx tot snel

Terug
Bovenaan