Biaggi

Bedankt voor je interesse, leuk als mensen met je meeleven. Ja het is inderdaad erg spannend. Ik heb echt de hele tijd steekjes in mijn buik. Het lijkt alsof ik nu op de meest heftige dag zit van mijn ongi, maar ben helemaal niet ongi. Ik denk dat ik morgenvroeg toch alvast maar ga testen als er dan nog niets te zien is. Ben erg zenuwachtig....

liefs Ivy
 
Dus nu moet ik het Guiness Book weer voor jóu bellen: de vroegste positieve test allertijden... ha ha!!

OOO, Biaggi, wat spannend... Maar zou je nou niet nog even wachten met testen? Als je nu een innestellingsbloeding hebt, is het echt nog te vroeg, hoor! Ik weet, we zijn niet allemaal van plan om 8 dagen te wachten, maar toch... Volgens de babybrabbel kun je pas met testen beginnen 2 dagen voor je NOD.

Wat is het toch zenuwslopend hé! Wie weet kunnen we straks allebei naar het maartforum.

Hou je taai!

Inge
 
Oeps, ik dacht dat het berichtje van Biaggi is, maar het is van Ivy... Het is soms wel wat verwarrend. Misschien lijd ik al aan zwangerschapsdementie? Nou ja, het is allemaal goed bedoeld.

Allebei succes, en inderdaad Ivy: laat je zo snel mogelijk wat horen als je getest hebt?
 
Terug
Bovenaan