Biaggi

Nee ik heb niet de mogelijkheid gehad om Cees ns flink te grijpen en daar heb ik NU spijt van, want gister had ik volgens mij cervix slijm.
volgens de kalender van redddevil ben ik vrijdag nog evt vruchtbaar dat strookt niet helemaal met elkaar.En.. ik ben natuurlijk pas zaterdag thuis.

Er zit heel veel schot in de zaak van mijn werk ,door de mogelijkheid om te kunnen internetten kan ik hier gewoon mijn onderzoek naar mijn mogelijkheden door laten gaan en..communiceren met mijn advokaat van de wetswinkel(die bijna, niets kost)ik ben heel benieuwd naar de reactie want ze gaan deze week de brief krijgen van die advokaat terwijl ze denken dat ik doodzielig, na de dreiging van ontslag, lig te sippen op het strand.of...zelfs van neerslachtigheid mijn bed niet eens uit kom.

veel liefs Jeanette

Lieve Jeanette,

Balen dat je Cees niet even lekker hebt kunnen grijpen. Ookal ben je vrijdag vruchtbaar, zaterdag Cees gelijk grijpen !!!! Wie weet ben je een dag later vruchtbaar ??? Gewoon proberen zou ik zeggen !!!

Ik hoop dat het allemaal goed mag aflopen voor jou wat je werk betreft !!!! Die sores kun je er even niet bij gebruiken !!!!

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan