biaggi

A

Anoniem

Guest
he biaggi,

ja ja ik ben ook nog van de partij!!
he leuk, kunnen we samen zenuwpezen!!
inderdaad heb ik 20ste nod!

heeft me wel goed gedaan om ff 2 weken niet met forum bezig te zijn. kan nu weer ff wat afstand nemen en er niet iedere dag 3 keer achter gaan zitten!
af en toe ff kijken doe ik wel, maar niet meer zo mega lang als anders!

het is trouwens inderdaad moeilijk om er op te komen met al dat ge-refresh youre browser ofzoiets!

ik hoor van je! tot snel!

xx kimpansee

maaruh, weet iemand nu hoe het met BEA staat/gaat/is????

Hé Kimpansee,

Ja lekker, samen zenuwpezen !!! Ik heb dat toch ook wel. Kon inderdaad door het refesh uw browser niet op het forum komen maar daardoor denk je er ook minder aan. En minder tijd gehad de laatste tijd. Maar nu mijn vriend op cursus is, zoek ik mijn heil toch achter de computer.

Maar even over Bea, ik heb geen idee waar ze is of hoe het met haar is. Sinds dat akkefietje toen is ze hier wel minder te vinden. Vind ik jammer, ze had vaak leuke verhalen of leuk commentaar. Dus Bea, als je dit leest, WIJ MISSEN JE HIER !!!!!!!!!!

Kimpansee, ik ga nu lekker slapen. Ik ben morgen wel vrij maar het is inmiddels alwéér laat. Als mijn vriend thuis is, gaan we tenminste ook nog weleens vroeg naar bed. Maar die is er niet, dus je raad het al, elke avond is het laat. Tot morgen !!!!!!!!

Veel liefs Biaggi

he biaggi,

ik ben er weer hahaha, ik heb vandaag een koopavond, dus moet om 1u beginnen. kan ik nog ff hier kijken!

hoe is jou verhaal eigenlijk? hoe lang ben je al bezig? en hoe oud ben je? volgens mij zijn we van dezelfde leeftijd als ik het me goed herinner.

ikzelf ben 26 mijn vriend 33, we zijn sinds aug 03 bezig. ik heb endometriose en mijn vriend heeft een hersteloperatie ondergaan in dec 02. de laatste tijd diverse malen bij gyn geweest om eisprong te volgen, samenlevingstesten etc te doen. we moeten nu nog ff opnieuw t zaad van mijn vriend inleveren. dit doen we as maandag.
vrijdag moet ik bloed prikken ivm progesteron gehalte, en in wk 39 moeten we ff terug komen en mocht ik dan niet zwanger zijn (nod 20e) gaan we eindelijk eens babbelen!!
dus hopelijk gaan we dan te weten komen wanneer we gaan beginnen met iui!

spannend dus...
en jij?
ik zit ook vaak op het als zwanger worden langer duurt forum, daar kan ik soms toch net iets meer tips vinden waar ik wat mee kan als hier.
niet lullig bedoelt ofzo, maar hier zijn veel "beginners" en gelukkig voor hun zijn ze snel zwanger (niet iedereen), vandaar eigenlijk!
maar er zitten meer meiden van hier ook op dat forum, gezellig toch!!

ik hoor van je!
tot snel

xx kimpansee

Hé Kimpansee,

This is my story.

Ik ben 24 jaar en mijn vriend wordt 26 sept. 26 jaar. Wij zijn in maart dit jaar voor het echie gegaan. Dus nu ronde 6.
Mijn vriend vindt het iedere maand weer zwaar balen dat het niet raak is. De afgelopen keer zelf zo erg, dat hij zich begint af te vragen of het aan één van ons beiden ligt dat we niet zwanger worden. Dus deze maand was het wel weer even moeilijk.
Ik weer praten als brugmans dat het zeker wel een jaar kan duren voordat we zwanger kunnen worden. Hij zegt dan meteen eigenlijk wel dat hij het ook wel begrijpt, maar dat hij het gewoon niet verwacht had dat het zo lang zo duren. Ik vertel hem dan ook dat hier stellen zijn die al anderhalf jaar bezig zijn. Hij snapt het wel maar blijft het frusterend vinden.
Hij wil er eigenlijk ook niet te veel over praten en zo want dan zijn wij er te veel mee bezig. Dan zou het ook bijvoorbeeld niet lukken, had hij ergens gehoort. Ik weer, dat klopt ook wel maar voor jou is het iets makkelijker om het van je af te zetten. In mijn lichaam gebeurt het allemaal. Dus bij elke steek of kramp wordt ik er weer aan herinnnert. Dat kon hij heel goed begrijpen. Hij zou ook proberen daar iets meer rekening mee te houden. Wat een schatje, hé ??? En van de week heb ik ook nog tegen hem gezegd dat we moeten klussen omdat we zin hebben en niet verplicht op commando. Daar was hij het helemaal mee eens !!!!! Wat een supervent heb ik toch. Gelukkig kunnen we overal over praten !!!!!!!

Zo, dit is zo'n beetje mijn verhaal.
Je typt dat jullie het zaad van je mannetje opnieuw moeten inleveren. Was het de vorige keer niet goed dan ??? Sorry, misschien heb je dat al getypt, en heb ik er misschien zelfs wel op gereageerd maar ik weet het niet meer. Sorry daarvoor. Heel veel succes in ieder geval maandag bij de gyn. En vrijdag natuurlijk ook. Hopelijk ben je dan gewoon al zwanger. Zou super zijn, niet waar ?????

Ik ga nog even de rest lezen en dan eerst even wat eten, val nu zo bijna van mijn stokje. Kom vandaag later op de dag nog wel even buurten.

Heel veel liefs Biaggi

Hoi Kimpansee,

Ik verveelde me een beetje en ben even in het archief gedoken, in het laatste berichtje van Bea heeft ze haar e-mail adres gezet,
dat bericht kun je vinden op
30-08-2004 16:12:58 het gaat sneller als je de site instelt op 99 berichten per pagina.

Liefs Jeanette

hoi biaggi,

het zaad van mijn vriend was vorige x niet goed, maar dat komt omdat we de avond ervoor geklust hadden....oeps! we dachten er later pas aan, maar dachten dat het wel oke zou zijn. niet dus!!
nu moet het dus ff voor de zekerheid opnieuw. de gyn was helemaal geschokt (haha arme man) toen hij de uitslag zag. toen we m vertelde dat we de avond ervoor geklust hadden begon hij te lachen en zei: aha, dan snap ik het wel!
leuk he!

dat verplicht hobbyen hebben wij heel af en toe wel. maar na 14 mnd kan dat wel eens gebeuren denk ik!! het is niet zo erg leuk natuurlijk maar wel voor een goed doel. en als je dan eenmaal bezig bent (klinkt zo dom!) dan raak je toch wel in the mood....

ik laat je snel wat horen. morgen vroeg moet ik bloed prikken voor progestron, en wk 39 terug...hopelijk voor/met goed nieuws!

JEANETTE, heel erg bedankt voor het opzoeken, kga ns ff op zoek naar dat berichtje!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan