bianca pauwtje voice prietje jelka boli tamaar nadine sanniebal wannahave

A

Anoniem

Guest
Hoe is het op de wachtbank? Erg spannend er zijn veel meiden die binnenkort hun NOD hebben. Wens jullie veel succes en geduld toe.
Wannahave wij zitten in het hetzelfde schuitje
GR. Ronel

hallo,
ik heb vandaag nod en nog geen duivels te bekennen wel n ander soort ongipijn de linker tepelhof groter als de rechter en gevoelig veel plassen en vlug geirriteerd hoop dat ik als de rd wegblijven me kan inhouden om dan zaterdag te testen !!
liefs tamaar

Hoi meiden

ook ik zit idd op het wachtbankje. Ik heb zondag of maandag mijn nod.
normaal heb ik pas op de dag zelf de ongie kwaaltjes maar ik heb nu al steekjes links en rechts en al een erge opgezette buik(lijk nu al 4 maanden zwanger ofzo)
heb ook weer wat gevoelige borsten en veel puistjes gehad.
maarja ik kan niks anders doen dan wachten net als alle andere nod-meiden
ben overigens erg snel geirriteerden moe.

we zullen zien wat het weekend brengt, toi toi toi en hopen dat die devils weg blijven

veel succes allemaal, liefs Prietje

Ja, als het goed is nog 8 dagen tot mijn NOD.
Omdat het de eerste ronde is lijkt het mij niet logisch dat het meteen al raak is.
Maar ja je weet het nooit he.
Ik voel wel vanalles, maar kan ontpillen of psychisch zijn natuurlijk.
Kben heel benieuwd.

Jullie ook veel succes meiden!

Liefs, Nadine.

Hallo dames!!
ik ben nu officieel 1 dag overtijd!!
Misselijk   met vlagen
opgezette borsten tepels branderig alleen tepels zijn wat donkerder tepelhof niet
een opgezette onderbuik alsof ik al een maand of 3 a 4 zwanger ben!!
Moe
Eten honger maar na een paar happen vol zitten
Vrijdag of zaterdagochtend met mannetje testen
bianca

ben nog steeds erg "geduldig"aan het wachten tot mijn NOD morgen. Nog geen ongi kwaaltjes geconstateerd alleen wel wat bruine afscheiding, maar echt enorm weinig.
Ben wel erg moe (maar kan ook door het klussen in huis komen), heb wel opgezette borsten en gevoelige tepels, maar doen geen zeer, wat meer puisten in het gezicht en af en toe misselijk en een raar gevoel in mijn onderbuik. Ook ben ik soms wat meer geirriteerd en voel me anders in mijn vel zitten. Dat kan ik niet goed uitleggen maar voel me anders. Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik zwanger was.

Dus wie weet.
Gaan morgenavond op vakantie dus ongi mag zeker wel weg blijven en we hebben afgesproken te gaan testen als we terug zijn. Zitten in Frankrijk dus weet daar niet zo goed de testen te vinden. Dus dat word minder moeilijk dan om te testen. Maar laten we eerst morgen maar afwachten.

Iedereen wachtze op het wachtbankje en ik lees volgende week wel hoe het bij jullie allemaal is vergaan rond de NOD

groetjes

Hey Paauwtje!

Dat klinkt veelbelovend hoor! Ik hoop voor je dat jullie met z'n drietjes op vakantie gaan. Geniet sowieso van je vakantie en ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent.

Liefs,

Tammy

Hoi meiden,

Hier dan eindelijk eens de reactie van mij. Heb een drukke week achter de rug en ben dus   niet zo actief geweest op 't forum.

Ik heb na mijn ongesteldheid nog een week de  pil geslikt en was daarna gestopt, zo'n 8 dagen laten ben ik ongi geworden en dat is nu precies een week geleden. Het heeft maar 5 dagen geduurd en zit nu dus officieel in de klusweek!

En weten jullie al meer?

Liefs Voice

Terug
Bovenaan