Bianca4mrt

A

Anoniem

Guest
Bianca,

ik vroeg me af hoe je je nu voelt. En dan bedoel ikniet alleen fysiek, maar ook emotioneel. Gaat het weer een beetje? Ik hoop echt dat het straks beter gaat en dat de griepjes verkoudheden en ontstekingen je deurtje iendelijk eens voorbij gaan.

Hou je taai.

Miep

Ik zit er inderdaad een beetje door heen. Eigelijk ben ik het  gewoon zat om ziek te zijn. Het liefst ga ik gewoon een stuk fietsen. Zo hard als ik maar kan, tot weet niet waar en weer terug, dan heb ik teminste een reden om moe te zijn.  Ik ben normaal echt niet iemand die thuis zit. De muren komen  op me af. Maar  nu ben ik zo snel moe. Ik vind het juist moeilijk om daar aan toe te geven, dus  ga ik toch wat doen, maar dan krijg zo knallende hoofdpijn en begint het te duizelen. Mijn man is echt wel heel lief.  Probeert me af te remmen en een boel uit handen te halen.  Maar juist dat frustreerd me ook weer.
Ik zou me zo graag al is het maar heel even gewoon lekker voelen.  Al kon ik maar een blokje rond me huis fietsen en daarna de was nog doen. Dat zou al geweldig zijn.

Hoofdpijn is echt heel vervelend. En duizeligheid ook. Die hoofdpijn tijdens de zwangerschap herken ik nog wel bij de laatste zwangerschap. Mijn blioeddruk was veel te hoog en volgens de atsen had dat helemaal niets met elkaar te maken. Is ook erg frustrerend. Ook mdat ik merkte dat na de zwnagerschap de hoodpijn verdween en de bleoddruk was toen weer goed.

Gelukkig heb ik deze keer geen last van die kwalen. Dus geen hofodpijn en ook geen hoge bloeddruk. Nu maar hopen dat het zo blijft (ben nog maar 3 maanden zwanger)

Na je bevalling ben je niet alles vergeten hoor zoals anderen beweren, maar het vervaagt wel. gelukkig maar. Meid nog een aantal maanden doorzetten en gewoon af en toe hier van je afschrijven hoor.

Heb je al geprobeerd wat te gan zwemmen. gewoon lekker dobberen. Neem wel even iemand mee, wnat flauwvallen op een gladde vloer is geen pretje. maar het water kan je wel even wat beter laten voelen. Vraag esnoods even aan de gynaecoloog/verloskundige of dat een goed idee is.

sterkte

Miep

Terug
Bovenaan