@Bianca82

Hey meid,

Heb ik een berichtje gemist of ben jij nog steeds aan het wachten op je kleine uk?
Ik kan me niet herrinneren dat ik iets gelezen heb. Jij was toch dezelfde dag als ik uitgerekend?
Was even nieuwsgierig haha

Liefs

Hoi hoi,
ja ik was 25 mei uitgerekend. En onze kleine Xander is ook precies op die datum geboren. De bevalling was alleen nogal heftig en pas vandaag had ik fut en tijd om weer eens hier te kijken.
De kleine wil er nog niet uit bij jou? Of ben je inmiddels ook moeder?
Groetjes

Xander doet het supergoed. Hij zit alweer boven zijn geboortegewicht. Zelf ben ik nog wel herstellende, maar dat gaat ook steeds beter. Het is echt een superlief mannetje, ben echt een trotse mama. En hoe is het met Sterre?

Wat fijn om te lezen!! Heb je nog veel klachten? Of gewoon hetgeen bij een bevalling komt kijken? Hier ook alles goed, Sterre groeit ook goed en de buik krampjes lijken gelukkig wat minder te worden. Een heerlijk meisje met een echt eigen willetje nu al haha.
Is Xander jou eerste kindje of had je al kids? Sterre is onze eerste, ik vind het echt een hele ervaring hoor. Zo prachtig allemaal. Succes met herstellen, ik ben ook nog niet de oude hoor ;)

Xander is onze eerste. Het is inderdaad een hele verandering, maar ik verbaas me wel over hoe snel je went dat zo'n kleintje deel uit maakt van je leven.
Het is echt een heerlijk ventje. Fijn dat Sterre het zo goed doet, buikkrampjes zijn wel vervelend fijn dat die al minder worden.
Zelf heb ik ook wel de gewone klachten denk ik, maar ik heb best vervelende ervaringen gehad in het ziekenhuis. Zowel tijdens de bevalling als tijdens het verblijf in de drie dagen erna. Daarnaast kan ik helaas geen borstvoeding geven omdat het absoluut niet op gang kwam en heb ik een infectie opgelopen waardoor ik nu aan de antibiotica zit. Dus al met al zeker de "gewone" klachten die iedereen vast heeft na een bevalling, maar dus ook nog wat extra gezeur.
Maar Xander zorgt ervoor dat ik positief blijf en me focus op mijn herstel en niet blijf hangen in wat er allemaal gebeurd is.

Terug
Bovenaan