biate klysman

hoi meid
ik was verschrikkelijk benieuwd hoe het met je gaat?
ik weet niet of je me nog kent we hebben toen vorig jaar rond de zelfde periode een mk gehad ik heb het geluk gehad om gelijk weer zwanger te zijn geworden en te bevallen ben van een zoon afgelopen juli genaam jurre maar dat neem niet weg dat ik geregeld even kom kijken hier hoe het met jou gaat alleen lange tijd niks gehoord van je dus dacht laat even wat van mij horen.....
liefs mij

Hoi Vera,

Wat leuk dat je naar mij informeert!
Nou ik ben echt niet meer zo actief op dit forum, ik bivakeerde hier iets te lang! Iedereen van vorig jaar is in mijn ogen allang moeder of zwanger. Lees af en toe nog wel mee. Gefeliciteerd met je zoon Jurre!
Maar ik ben nog niet zwanger vandaag weer ongi geworden, en ja het is nu een jaar geleden dus wel erg balen. Vorig jaar mei gestopt met de pil, 2x heel vlot zwanger en nu hoor ik opeens bij de categorie verminderd vruchtbaar. Wij hebben nog geen onderzoeken laten doen, helemaal niks.
Op 2 januari heb ik een afspraak met de ha, zij gaat me doorverwijzen naar het UMCG dat heb ik al met haar afgesproken. En dan moeten we maar zien!
Heb goed gevoel voor de toekomst...het komt vast en anders gaan we met ons beiden heel gelukkig worden!
Volgende week een weekje skieen en dan is het jaar 2005 voorbij....2005 is niet ons jaar...misschien dat 2006 beter wordt!
Ik heb wat dipjes gehad maar het gaat nu helemaal weer de goede kant op, ben positief en vooral rustiger over het alles!
Maar het blijft allemaal moeilijk.
Ik vind het heel lief dat je naar me vraagt....hoe is het met jou en je zoontje? Hoe bevalt het moederschap?
Natuurlijk hoor ik graag de negatieve dingen..ha ha ...grapje natuurlijk.
Heel veel liefs van mij!

Hoi Biate en Vera kennen jullie mij ook nog???
Jeanette(april)

Ik kom nog maar heeeeel af en toe op het forum en vind het erg leuk dat ik jullie naam tegenkwam, kan ik jullie nog de beste wensen voor 2006 doen.
Gefeliciteerd met je kleine pukkie, vera en Biate geef niet op meid!

Een dikke knuffel van Jeanette en Rico

Hoi Biate,

Ik breek even in.. Wat ontzettend goed dat je zo positief bent. Monique is ook al zo positief en ik vind dat echt geweldig van jullie! Tuurlijk komt het voor jullie ook. Heel goed dat je nu verdere stappen gaat ondernemen, het komt vast goed. Ik hoop dat 2006 al je wensen laat uitkomen in ieder geval.

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan