Oh wat grappig dat jullie ook al met het kamertje bezig zijn. Misschien hele persoonlijke vraag maar heb jij tijdens je vruchtbare dagen telkens geklust/welke dagen? Ik heb een cyclus van 28 dagen en heb op de volgende dagen geklust 7,8,9 juli en 9 juli nog een keer naar 12 uur dus eigenlijk 10 juli. Dan 10 juli 's avonds niet en 11 juli ook niet. Toen 12 juli wel weer en 14 juli ook weer. Ik denk steeds dat ik het zondag ook had moeten doen maar het zegt helemaal niets, en ik wil het niet doen om het moeten het moet leuk blijven al is de frequentie wel wat omhoog gegaan sinds het stoppen met de pil. Mijn buik voel ik heel veel vorige week woe, don en vrij, misschien rijpen van eileiders ofzo...en het weekend nergens last van. Toen ma, di, woe weer en eigenlijk nog wel een beetje. Ik dacht maandag echt dit is de eisprong maar ik voel het di, woe don en vandaag ook weer. Ik vind het zo vreemd herken jij dit ook een beetje? Ik kan mijn vruchtbare periode verder nergens aan herkennen want slijm verlies ik altijd heel veel. Ik hoop dat je hier iets in herkent.
En ons huisje wordt echt heel erg leuk! Wat een lang verhaal zeg ik hoop dat je me kunt volgen....in ieder geval heel veel succes!!!
Liefs Biate