Biate

Hoi Biate,

Weer druk aan het werk? Lekker dat je nog wel 3 weken vrij bent. Hopen dat het dan een beetje lekker weer is. Ga je nog wat leuks doen?
Liefs Ilona

Ja ik ben weer druk aan het werk nou ja druk heb het vandaag drukker met het forum. Het houdt je toch steeds bezig mijn collega heeft vakantie dus valt het ook niet zo op.
Maar wij zijn een huis aan het bouwen, dubbel klussen! Wij bouwen het helemaal zelf. Wij hopen het deze bouwvak onder de kap te krijgen. Dus we hebben het daar wel druk mee. Maar wel heel leuk. Wat zou het leuk zijn om direct een babykamer te maken in ons nieuwe huisje. Als alles volgens planning verloopt hopen we dat het huis in maart 2005 klaar is. We wonen nu in een caravan heel knus. Ik hoop inderdaad op beter weer tijdens mijn vakantie! Dat we in ieder geval 's avonds lekker buiten kunnen zitten. Ben jij nu ook aan het werk?

Groeten,
Biate

Ja ik ben ook aan het werk. Af en toe kijk ik hier op het forum. Het is niet normaal hoeveel je mist als je er even niet op bent geweest. Leuk joh dat jullie zelf een huis aan het bouwen zijn. Wij zijn net zelf verhuisd en hebben wel het 1 en ander verbouwd, maar manlief is niet zo heel handig dus tja....veel laten doen. Het zou inderdaad geweldig zijn als je meteen een babykamer kan inrichten. Wie weet!!

Mijn mannetje is dus wel heel handig dat scheelt, doe je direct alles naar wens. We bouwen een klein woonboerderijtje op de ruimte en daar is 1 heel klein schetig kamertje zou het zo leuk vinden????. Maar ik heb dus alle tijd. Ik ben gestopt met de pil met de instelling we zien het wel en we hebben het wel aan tijd, het komt wanneer het komt. Maar nu ik ben gestopt denk ik er toch wel heel anders over en zou ik het direct zo snel mogelijk willen. Mijn vriend is wat nuchterder in dat soort dingen. Maar jullie wonen ook pas in een ander huis, is er al ruimte voor een babykamertje? Wel spannend! Je mist inderdaad veel als je even niet op het forum kijkt. Ben zo nieuwschierig hoe het met Biaggi is? En met Jenke ken je haar ook van enkele weken geleden? Ik kan haar nl. niet vinden op het maartforum. Gr. Biate

We hebben inderdaad al een kamertje gereserveerd. Wij zijn ook zo begonnen met we zien wel, maar wat je zegt je bent er dan steeds meer mee bezig en eerlijk gezegd door dit forum nog meer!
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar Biaggi. Jenke zou inderdaad doorgaan naar het volgende forum, maar misschien is ze nog eerst lekker aan het genieten of misschien op vakantie kan ook nog natuurlijk. Een woonboerderijtje lijkt me geweldig man! Leuk voor jullie!

Oh wat grappig dat jullie ook al met het kamertje bezig zijn. Misschien hele persoonlijke vraag maar heb jij tijdens je vruchtbare dagen telkens geklust/welke dagen? Ik heb een cyclus van 28 dagen en heb op de volgende dagen geklust 7,8,9 juli en 9 juli nog een keer naar 12 uur dus eigenlijk 10 juli. Dan 10 juli 's avonds niet en 11 juli ook niet. Toen 12 juli wel weer en 14 juli ook weer. Ik denk steeds dat ik het zondag ook had moeten doen maar het zegt helemaal niets, en ik wil het niet doen om het moeten het moet leuk blijven al is de frequentie wel wat omhoog gegaan sinds het stoppen met de pil. Mijn buik voel ik heel veel vorige week woe, don en vrij, misschien rijpen van eileiders ofzo...en het weekend nergens last van. Toen ma, di, woe weer en eigenlijk nog wel een beetje. Ik dacht maandag echt dit is de eisprong maar ik voel het di, woe don en vandaag ook weer. Ik vind het zo vreemd herken jij dit ook een beetje? Ik kan mijn vruchtbare periode verder nergens aan herkennen want slijm verlies ik altijd heel veel. Ik hoop dat je hier iets in herkent.
En ons huisje wordt echt heel erg leuk! Wat een lang verhaal zeg ik hoop dat je me kunt volgen....in ieder geval heel veel succes!!!
Liefs Biate

Wij hebben deze maand voor het eerste bewust geklust om het zomaar te zeggen. Niet dat het een verplichting is hoor. Als het goed is (volgens de berekeningen) zou ik 10 juli ongeveer mijn eisprong hebben, dus hebben we 9 juli en 10 juli geklust en verder hebben we alle dagen om de dag geklust. Dit schijnt beter te zijn voor het kwaliteit van het zaad (jawel) Maar ik voel dus ook helemaal niks en herken het ook nergens aan dus dat is best moeilijk. Wat betreft het slijm is bij mij ook niet anders dan anders. Errug lastig dus om te weten wanneer je eisprong is....

Bedankt voor je reactie. Ik ben wel erg benieuwd waren we maar een week verder dan was het weer wat dichter bij onze nod. Als jij je nod hebt dan hoef ik nog maar 2 dagen te wachten. Meestal begint het bij mij 2 dagen vantevoren wel wat te rommelen dus ik denk dat ik het de 24 ste ook wel weet. Maar de 24ste is op een zaterdag moet ik dan toch zien dat ik op internet kom. Heb je verder de hele cyclus om de dag geklust? Je wil niet een kans verprutsen heb ik wel in de gaten en je hebt groot gelijk. Ik heb dus een beetje verzuimd mijn eisprong moest dus ongeveer 12 juli zijn en ik heb het 10 en 11 niet gedaan. Maar wel op 12 en op 9 ach niets is onmogelijk. We zullen het moeten afwachten. Succes ermee en alvast een fijn weekend ik ga zometeen naar huis.
Gr. Biate

Terug
Bovenaan