Biate

Hallo Ilona,

Wat lief dat je aan me denkt en voor me duimt.
Nou nog steeds geen rode duivels te bekennen. Ik heb vanochtend een test gekocht en die ga ik vanavond uitvoeren!
Ik word helemaal gek van spanning. Normaal voel ik ongi altijd aankomen een dag van tevoren, dit was zondag ook gewoon het geval. Ik baalde natuurlijk een beetje. Maandagochtend geen ongi, normaal word ik het altijd 's ochtends. Gisteren hele dag het gevoel dat het er aankwam. Hele dag suf lopen naar wc en kijken, zelfs vannacht steeds kijken maar nee: niets te zien. Zolang ik me kan heugen ook voor ik aan de pil ging nooit langer dan 1 dag over tijd geweest. Ik heb nu het gevoel dat ik niet ongi word maar ongi ben maar dat ben ik dus nog niet. Jemig wat een lang verhaal. Om meer zekerheid te krijgen ga ik vanavond een test doen. Ik ben nu gewoon doodmoe van het slechte slapenn dus hoop vanavond lekkerder te slapen. En met jou rode duivels bijna weg! Is het vandaag niet je laatste werkdag???
Nou lekker vruchtbare periode in je vakantie heb je veel tijd om te klussen....Hé heel veel succes he!. Gr. Biate.
Oh trouwens, ik heb jou mijn klus schema verteld....dan zou het toch bijna niet mogelijk kunnen zijn??????

Spannend!!!! Ik kan het alleen nog lezen vanaf nu, aangezien ik nog steeds niet kan reageren op mijn internet thuis en vanaf vrijdag ben ik met vakantie. Nog maar een half uurtje en dan ben ik vrij...joehoehoeo!!
Succes vanavond!!

Ik ben over een half uurtje ook vrij heerlijk. Ik moet nog 1,5 dag voor ik vakantie heb. Ilona een hele fijne vakantie zou je niet naar Egypte, nou veel klusplezier en hoop je na de vakantie weer tegen te komen. Succes ermee en je kunt het morgen in ieder geval lezen wat er uit mijn test is gekomen. Spannend!
Doei,
groeten,
Biate

Terug
Bovenaan