biate

hoi biate!

Nou jij hebt je klus daagjes weer achter de rug!
Ik moet zeggen dat het bij ons even op een laagje pitje staat!
Heb er geen zin meer in om mijn vriendje te "verleiden"met
heej schatje  zullen we even gezellig...!!
Heb me voorgenomen( of het gaat lukken is een 2e) dat het maar allemaal
spontaan moet gaan en over half jaartje nog niets dan kruipen we in de wintermaanden iedere avond maar om 19.00 uur in bed

Wel ga ik voor jou nu heel hard duimenwant ik gun jou zo graag zo'n lief beebietje!
Nou meid koppie op en ik hoor t wel weer
liefs joyce

en dat doe ik ook biate ik duim me rot voor je we hebben elkaar al eerder ontmoet op het april forum en juliforum ....
hopelijk een goed bericht voor jou
dikke knuf
liefs mij vera 23 weken en 2 dagen

Hey Joyce,
Wat een lief berichtje van jou. Natuurlijk hoop ik zelf ook dat ik niet heel lang meer hoef te wachten op dat lieve beebietje. Maar ja helaas is het weer helemaal afwachten geblazen, wij hebben ons best in ieder geval wel weer gedaan.

Het gevoel dat jij beschrijft kan ik me heel goed voorstellen. Afgelopen maand hebben wij ook echt moetjes gehad en ik moet zeggen wij beide vinden dat maar helemaal niks. Dus als ik ongi wordt volgende week dan gaan we het in die zin ook proberen rustiger aan te doen. Maar ik ken mezelf veel te goed, ik weet precies als ik dan weer in de vruchtbare dagen zit dat ik bang ben mijn ei te missen. Best wel erg, maar ik ben zo ontzettend ongeduldig en mijn geduld is de afgelopen maanden al zo vaak op de proef gesteld!!! Ik denk dat die druk niet goed is en het zwanger worden juist belemmerd. Het minder mee bezig zijn lukt heel goed in de eerste 2wk van mijn cyclus maar de laatste 2 wk is dan toch lastiger. Het komt ook omdat ik de laatste 2wk van mijn cyclus absoluut geen alcohol wil. Misschien erg overdreven, maar van de beide vorige keren, kan ik me herinneren de weekenden voor de pos. test ontzettend veel te hebben gedronken. Een derde keer wil ik dat graag uitsluiten.
Nou meis ik hoop dat je het een beetje kunt volhouden, en dat er juist door er minder mee bezig te zijn zomaar iets positiefs gaat gebeuren.

Vera, wat aardig dat je nog even komt buurten. Jij bent al over de helft heerlijk zeg. Nou meid mooi om iets van je te horen. En heel veel succes deze 2e helft.

Liefs van Biate

Terug
Bovenaan