Bibabad-kun je daar ook samen in?Ervaringen?

Hello mamma's,

Ik denk erover een Bibabad ('uitklapbaar bad' voor in de douche) aan te schaffen (ondanks dat t prijzig is !).
Wie heeft er ervaring met dit bad?
Wij hebben alleen een (kleine) douche en Mats, onze zoon van zes maanden, wordt al bijna te groot voor t babybadje.Daarbij wordt ik zeikensnat steeds en lijkt t me heerlijk om samen met hem in 'bad'te gaan...
Nu weet ik dat er veel mensen met alternatieven komen als een cementbak en allerlei andere badkuip-ideeen, maar t handige aan zo'n bibabad is juist dat íe inkapbaar is...(heb nl.al zo weinig bergruimte).Ook een douche-bak hebben we niet, het is allemaal gelijkvloers.
Maar nou kan ik 1 ding nergens terugvinden..Kan ik samen met Mats in dat bad (er even van uitgaand dat ik n normaal postuur heb)? Wie heeft ervaring hiermee? Als dat niet kan, dan heeft het nog weinig nut, want dan moet ik wel heel lastig bukken om m te badderen. Hij kan nog niet zelfstandig in dat bad.
Héél graag jullie reakties!
Alvast bedankt!

Bolbuikie

Ik weet het niet, maar het lijkt mij nogal krap. Wat misschien ook interessant om te weten is, is of er zo'n badstoeltje in kan staan. Deze plakt normaal gesproken met zuignappen op de badbodem vast en dan zet je je kindje er in. Kan geloof ik tot ca. 1,5 jaar. Als dat zou kunnen hoef je er zelf ook niet in.
Een vriendin van mij deed haar dochter altijd onder de douche in zo'n badstoeltje, omdat ze ook geen bad had. Zij vond het prima gaan.

Succes en badder ze!
Marianne

Haai!

Wij hebben een biba-bad gekocht voor Thomas en het is geweldig! Voor Thomas en ook voor mij. Thomas is nu 7,5 maand en we gaan er nog steeds lekker samen in. Ook gert-Jan heeft er in gezeten met hem en die is 1.93... Goed, laten we eerlijk zijn, riant is ie niet maar voor dat kwartiertje is ie top hoor! Ga hem zo een fles geven dan zal ik kijken of ik een foto kan plaatsen straks, goed? Jullie zien hem wel later...

-X- Marieke

Terug
Bovenaan