BIBABAD!!

Eindelijk heeft mijn mama een groter badje voor me gekocht!
Het werd eens tijd zeg, dat kleine badje waar ze me altijd in stopte was geen optie meer hoor.
Ik kon geen kant meer op en stootte ook altijd mijn hoofd aan de bovenkant.

Maar dan nu een echt groot bad voor mij en ik ben er super blij mee!
Lekker spatteren in het water, vooral mijn benen gaan elke kant op!
JOEHOE!!!!!

Groetjes Rowin

Wat gaaf zeg, en wat ontzettend lief van jouw mama, mijn mama  of papa neemt mij altijd mee onder de douche, want wij hebben geen badkamer, maar gewoon een douchehok.

Wel ga ik af en toe in de tummytub, dat vind ik ook heel leuk. Ik ben ook al een keer met mama in een groot bad geweest van vrienden van ons, toen vond ik het water te koud. Misschien dat ik er binnenkort weer eens inga, ik laat dan wel weer iets weten.

Voor nu ga ik slapen, want ik ben heel moe.
Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes.
X

Hoi Rowin,

Wat hebben papa en mama toch een stoer bad voor je gekocht!
Lekker is dat hè, zo helemaal uit je dak gaan in het water!!

Ik moet van mama zeggen dat ze je een mooi manneke vind.

Hi5,

Kay zn Esmé

hoi,

Heerlij is dat een bibabad, de kinderen vermaken zich er prima in.
Wij hebben er ook één.
Voor diegene die er interresse in hebben kun je kijken op www.bibabad.nl
Wij hebben namenlijk geen bad en deze kun je dus in je douchebak zetten en dat vonden wij ideaal voor onze kleine man.
Wij hebben er 119,- voor betaal, maar vinden t echt de moeite waard.

groetjes kaat

Leuk zo een bibabad! Wij zitten er ook over te denken om zo een bad aan te schaffen. Wij hebben namelijk ook alleen een douchecabine en het kleine badje wordt nu toch echt wel erg klein! Ik vraag me alleen af of het bibabad wel in onze douchecabine kan staan. Wij hebben een kwartronde stoom/massage-douchecabine waarin een zitje zit verwerkt in de hoek. Weet iemand of het dan ook mogelijk is om een bibabad te plaatsen?

Ik durf niet te zeggen of t biba baje bij jou past.
Hij past wel in een driekwart ronde douche cabine, maar jullie hebben er een zitje in zitten en daar zit ik over te twijfelen.
Je hebt ze van 90 bij 90 en die kan je verstellen naar 70 bij 70.
De hoogte is denk ik.. stof 65 cm en het metaal 85 cm... maar goed dat weet ik niet zeker.
Wij hebben op de site gekeken waar er bij ons één in de buurt zat en zijn toen gaan kijken, daar hebben ze hem ook uitgestald zodat wij precies konden zien hoe dat het eruit zag.
En anders kan je misschien wel je vraag stellen via de bibabad site.
Wij vinden het echt ideaal, nu maar ook voor later.

Succes!

Groetjes kaat

Terug
Bovenaan