Bibi, F, Biate Po, El (Qwebbel) en de rest Lotte is nu Liselotte

Hallo allemaal

Allemachtig wat een moeite met een kapote computer enz ben ik nu eindelijk ingelogt.

F en Po hoe gaat het met de zwangerschap?

Bibi goed om er nu wel weer voor te gaan een paar maanden rust hebben mij toen goed gedaan

Biate ik zit een beetje hetzelfde als jij ik ben er wel redelijk relaxt onder de eerste twee weken van de cyclus en dan weer even niet rond de eisprong  en dan de laatste week weer wat meer mee bezig.

Ik ben wel wat in de war met de cyclus maar ik verwacht mijn nod maandag over een week.

El volgens mij zit het bij jou wel weer goed als ik het zo lees ik hoop het voor je!

Nou ik ben er weer tot mails

Liefs
Lotte
(liselotte)

Hey lotte,

Fijn te lezen dat je hier ook weer bent, het was even stil hier maar het zwangervirus heeft zich hier toegeslagen. Ik begin bijna jaloers te worden van al die blije verhalen. Maar ik weet onze tijd komt wel weer dus ik ben ook blij   voor iedereen.
Dus jij moet weer wachten op je ongi?
Spannende tijd he vind je niet, voel je al iets wat erop kan lijken?

Succes en tot gauw.

Liefs Bibi

Heej hallo,

Terug van weggeweest?
Ik had gisteravond ook al gereageerd maar het staat er niet bij, dus zal wel iets verkeerds hebben gedaan.
Ik moet zeggen dat ik best een zwaar en heftig weekje achter de rug heb. Mijn eerste uitgerekende datum was 3 april en ja dat is dan toch wel heftig.
Je wilt zo graag dan duurt al het wachten lang.
Ik probeer nu de druk er af te halen, niet dat ik afstand ga nemen maar proberen te relaxen. Vooral gewoon leven, de laatste tijd vermeed ik alcohol in de laatste 2 wk van mijn cyclus. Ik wil gewoon proberen te leven met af en toe gewoon een wijntje en het sigaretje. Het is zo erg ik ben van de stress weer gaan roken af en toe. Als ik zwanger ben is het vroeg genoeg om overal rekening mee te houden en gezond te leven. Anders ben ik er veel teveel mee bezig. Maar het blijft moeilijk.
Leuk dat je er weer bent. Het zwanger worden slaat hier toe dus hopen dat ook wij snel aan de beurt zijn.
Liefs van mij

He biate

Ik kon mezelf gewoon niet inloggen mijn computer ging ook nog eens kapot dus vandaar mijn lange afwezigheid.

Ik heb ook die eerste datum gehad en ik vond het echt moeilijk. Ik baal gewoon zo erg soms dat dit gewoon twee keer achter elkaar is gebeurd. Ik hoop zo voor ons dat het allemaal goed gaat de volgende keer.
Ik sprak laatst met een collega en zij vertelde me dat zij al 6 jaar bezig was en het lukte niet toen dacht ik wel jeetje man het kan dus nog veel erger.
We weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden nu is het afwachten wanneer we raak schieten en dan gaan we heel hard duimen.
Ik hoop dat we met Bibi erbij met zijn drieen naar jet januari forum kunnen en dat ook wij over een jaar een kindje (voor mij zelfs erbij want ik heb er eentje) hebben.

Ik ben nu weer heel rustig want de eisprong is net geweest en ik moet rustig wachten maar over een dag of 5 begint het weer dan ga ik overal op zitten letten en dat wil ik niet maar dat is zo moeilijk! Nou sterkte meis wij zijn spoedig aan de beurt!
Liefs
LL

Terug
Bovenaan