bibi

Hoi Bibi,

Ik begrijp je helemaal. Een vriendin van mij is nu 4 maanden zwanger (al na 2 maanden was het raak) en haar schoonzus is ook al zwanger (dit na 4 maanden)Ook belde gisteren nog een ex-collega van mij op om me te vertellen dat zijn vriendin zwanger is en het was zo snel gegaan! Ik heb echt het gevoel dat de hele wereld zwanger is en het ons niet lukt. In ieder geval sterkte Bibi. Liefs Ilona
 
Hoi Ilona,

Ja erg he!! Op dat moment wou ik echt even dat ik niet aanwezig was! Dat zijn de momenten die ik vreselijk vind aan het zwanger willen worden.

Nu gaat het beter het is fijn om te lezen dat je niet de enige bent met dit probleem. Zoals bij jou, bij jou vliegen de zwangeren ook om je oren?!!
Vreselijk, ik weet wat je voelt en ik hoop voor je dat het gauw raak is!

Ik duim voor je hoor!

Liefs Bibi
 
hoi hoi jullie 2!!
bij mij raken ze niet zwanger bij mij bevallen ze zo allemaal een beetjuh 18 juni 19 juni vandeweek is er een geboren en er zijn er nog een paar onderweg *sjugt*
ik heb hetzelfde als wat jullie hebben hoor!!
ik ben wel blij voor de andere maar zelf wil ik ook zwanger orden (vin alleen mezelf af en toe egoistieche omdat ik dat gevoel heb:S) maar idd ben ik niet de eenige:D
liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan