Bibi

A

Anoniem

Guest
Hi Bibi,

Het schijnt dat ik erg veel eitjes heb, dat was super goed te zien op de echo. Je hersenen geven eigenlijk een signaal af voor je eisprong. Doordat ik veel eitjes heb, geven mijn hersenen, of geen signaal af of op een verkeerd moment waardoor ik onregelmatig ongesteld ben en geen of geen duidelijke eisprong heb.....

Tis inderdaad echt een opluchting dat ik geweest ben.... Wat kan een mens toch zenuwachtig zijn.....hahahha

Groetjes Flower

Hey Flower,

Tja wat zitten we soms ingewikkeld in elkaar. Maar gelukkig dat we daar de gyn voor hebben de ons een handje helpt, weet je al wat ze evt voor jullie kunnen betekenen? Evt hormonen of zo iets? Of moet je eerst alle onderzoeken afwachten?

Sorry dat ik zoveel vraag maar ik wil altijd graag erg veel weten. (ben erruuug nieuwschierig) en ik hoop natuurlijk voor jullie dat het heel simpel op te lossen is en dat je snel zwanger bent.

Lekker ontbeten vanmiddag!!! (hihih)

Liefs Bibi

Hi!!!

Tis helemaal niet erg dat je t vraagt, want als t wel erg was, had ik niet mijn verhaal hier moeten zetten vind ik.....
Maar ze zei dat ze de testen wil afwachten en dat ze dan gaat kijken of we evt. via een medicijn de eisprong kunnen opwekken. Dus dat zou wel mooi zijn.....
Ze legt dat allemaal de volgende keer uit als ik er weer ben, omdat ze dan alle resultaten heeft, van mij en van vriendje......

Maar in welke ronde zit jij?? en wanneer is je NOD???

Knuffel flower...

PS....ik heb nog niet echt honger, heb met moeite een beschuit naar binnen gewerkt..... Erg he!

Haaaaiii,

Daar ben ik weer!!!

Wanneer moet je weer terug komen bij de gyn? Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft af te wachten. Zodat je gelijk met die hormonen kunt beginnen. Clomid? Ach dat weet je natuurlijk nog niet maar ik heb gelezen dat Clomid je eisprong op kan wekken. En dan kunnen jullie gericht klussen. Heb je dan ook meer kans op meerlingen nu je zoveel eitjes hebt? (jajajaja ik blijf vragen hoor).

Ik zal iets over mezelf vertellen. Ik ben in januari gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur met het idee we zien wel hoelang het duurt maar vanaf april of zo hadden we zoiets van nu moet het toch een keertje lukken. Dit wordt ronde 7 voor ons en ik heb voor het eerst ovulatie testen gekocht en die werken goed want ik had zondag een positiefe ovulatie test. Dus ik neem het ruim en ga er van uit dat mijn NOD de 25ste is. Dus nog even afwachten.

Liefs bibi

Hi!!!

Toeval bestaat niet......wij zijn in januari gestopt met de pil....zit nu in ronde 7....NOD rond 23ste!!!

hahahahahahhaha

Maar ik moet de 31e terug komen......en voor die tijd moet ik dus bloed laten prikken......
En welk medicijn ik krijg weet ik inderdaad niet....

Maarre hoe oud ben je???

Knuffel Flower

Terug
Bovenaan