Bierbeslag

<p>Zo stom! Ik at gisteren Iglo lekkerbek en vond dat er een vreemde smaak aan zat. Later op het doosje gekeken, bleek dat de lekkerbek in bierbeslag is bereid. Er zit 1.2% alcohol in. Nu is hij al wel voorgebakken in de fabriek en in de oven afgebakken, maar zou het kwaad kunnen? Misschien stel ik me reuze aan hoor, maar voel me echt schuldig?</p>

Neehoor! Soms eten we nou wel eens dingen wat achteraf niet mocht?‍♀️ en als dat bij heel afentoe blijft kan het ook geen kwaad, ik hoop dat het gesmaakt had?

Zou er überhaupt nog alcohol zijn achtergebleven na twee keer bakken? Ik kook nog steeds af en toe met alcohol hoor, in elk geval als het uren staat te stoven.

Als je iets bakt en zeker op hele hoge temperaturen is er zo goed als geen alcohol meer over. En als dit de enige alcohol is in de 9 maanden die je binnen krijgt zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Er zijn genoeg mensen die drinken voordat ze erachter komen dat ze zwanger zijn waar alles goed is. Goed dat je alert bent op je eten maar ik zou me hierom niet zo druk maken ☺️

Ik drink af en toe een liefmans 0,0 waar eigk ook nog een heel minimaal percentage zit. Je wist het niet. Ik denk altijd zo, er zijn generaties lang andere adviezen gegeven, hoeveel compleet verslaafden dames (aan allerlei middelen) die daarna (met geluk natuurlijk) gezonde kinderen op de wereld hebben gezet. Dan zullen die paar vissticks echt geen schade brengen. 

Mijn schoonmoeder dronk een aantal keren per week een glaasje rode wijn toen ze zwanger was van mijn man, het is nog redelijk goed gekomen met hem ;) 

Mee eens met bovenstaande reacties! 
Bovendien je eigen lever spoelt ook alcohol weg. Dus dat hele kleine beetje alcohol wat je inneemt, zal ook grotendeels weggevangen worden door je lever!

Terug
Bovenaan