Bietensap

<p>Hai allemaal, </p><p>Ik drink best vaak bietensap van Zonnatura. 1.5 beker per dag gemiddeld. Ben nu 14 weken zwanger maar slaat je baby er bijvoorbeeld niet rood van uit met bv rode vlekjes op gezicht & lichaam door al die rood / paarse kleurstoffen die in bieten zitten? Misschien is dit wel de grootste onzin die jullie hebben gehoord maar ik denk door de zwangerschap bijna over alles extra lang na. Hihi </p><p>liefs Zoë</p>

Ik drink het omdat ik vaak heb gelezen dat bietensap heel gezond is. Daarnaast eet ik ook andere groente en verschillende soorten fruit. Maar na het drinken van bietensap poets ik mijn tanden anders zijn ze pimpelpaars vandaar dat ik ging nadenken over de hoeveelheid kleurstoffen die best flink aanwezig zijn ookal zijn ze natuurlijk. 

Hoi! Ik denk niet dat het veel kwaad kan. Als dat zou zijn zullen ze het wel op de verpakking zetten. 

https://www.google.nl/amp/s/www.voedingmaaktjebeter.nl/single-post/2016/10/29/Bietjes%3f_amp_
Hier heb ik oa een linkje over bieten en de voordelen. Allemaal voordelen en ik ga zitten piekeren of mijn baby er geen rode plekjes ofzo door krijgt. Echt hormonen maken je echt soms labiel en onzeker. Stom hè

Terug
Bovenaan