Big Brother - vervolg van eerdere topics

A

Anoniem

Guest
Heey meiden!

Hebben jullie het nog gezien vanavond? Ik heb een aantal afleveringen gemist, maar vanavond heb ik het weer gekeken.

Waar is LIESKE gebleven? Of heb ik haar vanavond over het hoofd gezien?

En hoorden jullie wat JOOST zei? Vond ik zo lief van hem. Hij vond dat TANJA niet zo moest zeuren over dat  ze nu weet dat het een meisje wordt en dat hij het stom vond van haar dat ze niet meedeed met zwangerschapsgym. Hij zei toen zoiets van "hoe moeten al die vrouwen die zooo graag zwanger willen worden zich wel niet voelen als ze Tanja zo dom zien doen/praten..." Ja hoor, ik vind Joost gelijk stukken leuker.

Hoop dat jullie ook weer lekker gaan schrijven hier. Lekker effies wat anders, ben net ongi geworden... dus voor mij even 'rust' wat zwanger worden betreft.

Kusss Bloempje

hoi hoi,

ik heb ook weer gekeken vanavond....
ik zag lieske wel heel ff in beeld bij   de zwangerschapsgym....dacht ik...

maar op t laatst zag je toch dat stukje dat Tanja 12 vragen moet beantwoorden....nou ik ben echt reuze benieuwd hoeveel zij er goed heeft.....ze heeft bij mij nog niet echt een slimme indruk gemaakt.

groetjes bri

Haha bri, dat dacht ik nou ook. Ik dacht gelijk: Ah wat zielig ze moeten dus duidelijk langer lopen.....hahaha

Toch, ergens begrijp ik Tanja ook wel een beetje. Ik bedoel, Alle bewoners bemoeiden zich erg met haar dus misschien is het haar erg tegengevallen. En het lijkt leuk, die buikjes, maar misschien voelt ze zich ook wel een beetje in de maling genomen.

Verder blijf ik ook denken dat dat het niet is en dat ze gewoon een vreemd mens is hoor......

Liefs Annet

nah zat ik lekker languit gestrekt op de bank de live show te kijken valt het ineens weg!!!
ben benieuwd of het nog terug komt ....
nu is dat stomme programma in de plaats america's funniest homevideo ofzo.
hoop dat ze weer snel terug schakelen....

groetjes bri

Hoi   meiden

Ik zat ook helemaal voor de buis gekluistert en dan valt het weg....

Ik vind het een slap excuus om te zeggen dat het een live uitzending
is, talpa moet gewoon hun spullen in orde hebben. Vooral met zo'n
uitzending.

Gelukkig is Rikkert eruit, ik vond hem echt een kwal!!! zielig met zijn zere ruggetje.

Maar ze hebben weer iets nieuws, Chantal die 40jarige die krijgt als ze wil inseminatie.... het word steeds gekker hahaha!

en het zaad is dan van joost geloof ik. Maar toen gingen ze het aan
haar bekend maken toen viel het beeld weer weg en kwam het ook niet
terug.... balen!

Ik kan er ook niets over op het internet vinden nog.

Nou meiden veel kijkse verder

Liefs noomie22

Telkens zwart beeld!!!!

Wat een gedoe zeg.... Lang leve Talpa    

was inderdaad wel super irritant. Had wel graag de reactie van Chantal gezien...
inseminatie....het moet niet gekker worden zeg!!!

Maar ik geloof dat er vanavond om half 10 een extra uitzending komt.
vind het zeker een onwijse blunder van Talpa. Dat doen ze goed....

blij dat die Rikker weg is...vond em maar niks.

Hoihoi!
Ik heb me gisteravond vreselijk zitten ergeren!!!! Wat irritant zeg, dat dat beeld steeds weer weg viel!
Ben wel blij dat Rikkert er uit moest, saaaaai zeg, die gozer.
En die inseminatie bij Chantal, ik heb daar wel een beetje dubbele gevoelens bij. Ik zou het wel gaaf vinden als ze het doet. Ik kan me best voorstellen dat die biologische klok van haar momenteel volle touren maakt. Maar ik kan me niet voorstellen dat Menno zo makkelijk zonder er over na te denken akkoord gaat. Dat dubbele gevoel zit hem een beetje in het feit dat ze er allemaal zo simpel over doen. Geef haar een inseminatiesetje en ze komt zwanger het huis uit? Ik begrijp wel dat het om de sensatie gaat en dat er vooral weer wat te praten is, maar toch. Wij hier weten allemaal dat het toch niet zo simpel gaat... En wat nou als het de eerste keer niet lukt en de tweede keer ook niet enz.  Blijft Talpa  haar dan na Big Brother ook helpen om haar wens te verwezenlijken?
Even iets anders, nou hoor ik weer dat Ingrid een transeksueel zou zijn???? Ik geloof daar helemaal niks van. Of is het echt waar? Dan nog vind ik haar wel een van de leuksten hoor.
Liefs Nicole

Terug
Bovenaan