Big Smile

A

Anoniem

Guest
Ik zit hier met een lach op mijn gezicht zo groot als je nog nooit eerder gezien hebt. Mijn collega kijkt me af en toe onderzoekend aan.

Wat moeilijk om me stil te houden.

Groetjes
Miep

ja miep,
ik zie het al helemaal voor me, waarschijnlijk is het van je gezicht te lezen, wat zul jij stralen, geweldig.
Je wilt het natuurlijk van de daken schreeuwen, ik weet ook niet of ik mijn mond kan houden hoor, dat lijkt me zo moeilijk. En je vriendinnen weten die het al? En je ouders? Of wil je er echt mee wachten totdat je 3mnd bent?
gr denise

Het wordt mijn derde kind, dus ik weet niet of het mogelijk is het drie maanden te verbergen. De buik zal wel wat sneller gaan uitzetten, als bij een eerste.

Maar voorlopig houden we het nog stil.

Miep

Hoi Miep,

Ik snap precies hoe dat eruitziet, hoor! Stilletjes hoop ik steeds dat mensen het aan me zien en er dan naar gaan vragen. Maar dat gebeurt niet, helaas.
Ik kan het alleen echt niet voor me houden, heb het al verteld aan een paar collega's en mijn baas. En mijn beste vriendin. Ouders en familie daar wachten we nog even mee. Maar niet zo lang meer, denk ik. Vorige keer hebben we het bij 9 weken verteld, maar ik zal nu blij zijn als we de 7 halen...

Ach, eerlijk gezegd weet ik niet waarom het zo geheim zou moeten zijn. Als het niet goed gaat, zou ik dat ook niet stil kunnen houden.

Vind jij ook dat de dagen echt krúipen? Ik zal echt zo blij zijn als die eerste drie maanden erop zitten...

Liefs,Inge

Voor mijn eerste miskraam heb ik ook verteld dat ik zwanger was, daarna ging het mis. Was erg fijn om toen steun enzo te krijgen. Maar dat is al weer jaren geleden, ben ondertussen van werkgever veranderd, en deze werkgever zal het echt helemaal niet leuk vinden dat ik straks 16 weken verlof heb.

Kortom ik wil het pas vertellen als het echt niet anders kan. En mocht het mis gaan, dan zal ik in stilte mijn verdriet hebben.

Voor mijn man is het de eerste (voor mij de derde) en hij wil nog even genieten van ons geheimpje.

Wel heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts, en dan moet ik eerst langs zijn assistente en dat is weer een vriendin van mij, dus die weet het nu wel.

Ach met 4 weken vertellen is ook wel heel erg snel.

Miep

Terug
Bovenaan