Bij 20 weken welke vitamine slikken?

<p>Hi ik ben nu 20 weken en slik eigenlijk geen vitamine meer. In t begin nam ik ijzer, calcium en mama compleet. Maar toen moest ik3 x per dag bloeddruk medicijnen en die werken minder goed met ijzer. Dus nam ik eigenlijk niks meer.</p><p>Nu ben ik even medicijn vrij, welke vitamine slikken jullie? Of niets extra meer?</p>

Ik slik zwanger vitaminen met visolie van het eigen merk van kruidvat. Is voor voor/tijdens/na de zwangerschap. Ben nu 28 weken en blijf deze gewoon slikken. Ook straks tijdens de borstvoeding als de kleine geboren is. 

Ik eet gevarieerd maar toch moet ik vitamine bij slikken. Mijn lichaam heeft wat meer nodig. Dus elk lichaam is anders. Ik slik multi met visolie extra gebufferde c en vitamine b complex. Maar als je een multie pakt zit je ook goed

Volgens mij is elk lichaam anders media ook de behoefte. War mij betreft een vraag voor een professional zoals je vk of huisarts. 

Ik alleen vitamine D, dat wordt ook aangeraden door de verloskundige bij ons. Verder is een multivitamine niet nodig bij een gezond eetpatroon.

Ik slik al voor mijn zwangerschap prena fem van Ortica. In het begin 2 capsules en later 1. Hier zit alles in wat je nodig hebt. 

Terug
Bovenaan