bij 33 weken krampen in onderbuik

dag mama's

ik ben nu 33 weken zwanger en heb sinds 2 nachten wat krampen onderin me buik. het is niet dat ik krampeer van de pijn, maar ik voel het wel. hoort dit rond deze tijd?? wat zijn dit voor krampen?? Ik heb het voornamelijk snachts ik weet niet of ik wakker wordt van die krampen of dat ik toevallig wakker ben en het voel (vaag he)

Ik verlies geen bloed of iets dergelijks wel wat meer afscheiding. is er iemand die dit herkend??? ik wacht op reacties.

liefs een bijna mama
 
Hoi bijna mama,
Ik ben ook ruim 33 weken nu. Ik had vorige week ook erge last van buikkrampen. Dat schijnen oefenweeen te zijn. Het was bij mij een menstruatie achtige pijn.

Succes Tanja
 
Bij oefenweeen horen ook harde buiken (tenminste, volgens mij). Heb je die?? Je zou ook voor de zekerheid kunnen laten testen of je een schimmel hebt of blaasontsteking (dit komt beide heel vaak voor bij zwangerschap). Dit werkt namelijk ook op de baarmoeder en kan een krampend gevoel veroorzaken. Kan niet echt heel veel kwaad, maar later in de zwangerschap zou het de bevalling kunnen opwekken.....
 
ik ben ook ruim 33 wkn,en heb ook die krampen.maakte me eerst wel zorgen,maar hoort ebij.nog ff doorzetten.groetjes.linda.ps:als je je echt zorgen maakt gewoon je vk of gyn bellen
 
Terug
Bovenaan